Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Ben ik helemaal met je eens. De band/sluiting van de 58 is ondertussen wel wat ouderwets.

Ik verwacht ook wel dat er een update komt. Zal wel gebeuren op het moment dat de verkoop begint te dalen.

1 like

Is dat zo’n ellende dan?

1 like

:laughing::stuck_out_tongue::joy::rofl::joy:

1 like

11 likes

Voor mij persoonlijk niet. Ik heb er een en ik houd hem sowieso.

Voor de verkoop kan het zeker een punt zijn waar potentiële klanten over struikelen. Zeker als andere modellen betere specificaties hebben.

Modellen moeten wel meegroeien.

3 likes

Ik vind de bb58 sluiting top hoor. Ik snap dat een snelverzet net iets fijner is maar is in mijn ogen een beetje overkill op een horloge wat zo licht is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een seamaster 300m die gewoon zwaarder is en dus beter moet passen om niet te gaan schuiven)

3 likes

Heeft het misschien te maken met het verlangen naar het onbereikbare? En als het dan binnen handbereik is, is er geen klap aan?

4 likes

Ik vraag me af of de SMP300m zo zwaar is, head-only. Ik had namelijk het idee dat dat vooral door de bracelet kwam.

2 likes

Dat is zeker waar. Het geheel is zwaar (en bij de bb58 valt dat mee)

Zo te zien een (mooie) dames horloge.

1 like
10 likes

Mooi filmpje, die sunburst is toch wel erg netjes gedaan.

1 like

Dat verschrikkelijke licht bij juweliers doet horloges weinig eer aan. :smirk:

1 like

In die prijs klasse was/is het eigenlijk wel een beetje erg ja…

1 like

Zou het? :wink: ik durft te wedden dat niemand maar dan ook niemand serieus gaat duiken met deze ‘duiker’ …

1 like

Ik ook!

Hehe. Ik vind die Pelagos band / sluiting wel erg netjes (beetje Sinn over engineerd)

1 like

Potverdikkie, door alle filmpjes en lofzang wil ik er nu ook een. :dizzy_face:‍:dizzy::dizzy_face:‍:dizzy::dizzy_face:‍:dizzy:

1 like

Hmm…hoe meer ik 'm zie…hoe meer ik 'm weet te waarderen. :slightly_smiling_face:

11 likes

Filmpjes maken het er wel wat makkelijker op… Hebben 🫠

1 like