Ben ik helemaal met je eens. De band/sluiting van de 58 is ondertussen wel wat ouderwets.
Ik verwacht ook wel dat er een update komt. Zal wel gebeuren op het moment dat de verkoop begint te dalen.
Ben ik helemaal met je eens. De band/sluiting van de 58 is ondertussen wel wat ouderwets.
Ik verwacht ook wel dat er een update komt. Zal wel gebeuren op het moment dat de verkoop begint te dalen.
Is dat zo’n ellende dan?
Voor mij persoonlijk niet. Ik heb er een en ik houd hem sowieso.
Voor de verkoop kan het zeker een punt zijn waar potentiële klanten over struikelen. Zeker als andere modellen betere specificaties hebben.
Modellen moeten wel meegroeien.
Ik vind de bb58 sluiting top hoor. Ik snap dat een snelverzet net iets fijner is maar is in mijn ogen een beetje overkill op een horloge wat zo licht is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een seamaster 300m die gewoon zwaarder is en dus beter moet passen om niet te gaan schuiven)
Heeft het misschien te maken met het verlangen naar het onbereikbare? En als het dan binnen handbereik is, is er geen klap aan?
Ik vraag me af of de SMP300m zo zwaar is, head-only. Ik had namelijk het idee dat dat vooral door de bracelet kwam.
Dat is zeker waar. Het geheel is zwaar (en bij de bb58 valt dat mee)
Zo te zien een (mooie) dames horloge.
Mooi filmpje, die sunburst is toch wel erg netjes gedaan.
Dat verschrikkelijke licht bij juweliers doet horloges weinig eer aan.
In die prijs klasse was/is het eigenlijk wel een beetje erg ja…
Zou het? ik durft te wedden dat niemand maar dan ook niemand serieus gaat duiken met deze ‘duiker’ …
Ik ook!
Hehe. Ik vind die Pelagos band / sluiting wel erg netjes (beetje Sinn over engineerd)
Potverdikkie, door alle filmpjes en lofzang wil ik er nu ook een. :dizzy:
:dizzy:
:dizzy:
Filmpjes maken het er wel wat makkelijker op… Hebben 🫠