Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

Vind hem mooi en een goede toevoeging aan de ondergewaardeerde Pelagos lijn. Na de FXD hype nu een maat die voor veel mensen beter is en een wat minder extreme tool uitstraling heeft. Weer een goede move van Tudor!

Zelf houd ik het bij mijn Pelagos blue…

18 likes

Verstandig! :+1:

Mooi, mooi. Al blijf ik de BB58 (de blauwe!) mooier vinden. Die vierkante indexes, weetniet… Toch ook nog aanzienlijk prijsverschil tussen de BB58 en deze Pelagos

2 likes

Er was sowieso al een vraag naar een titanium Rolex Submariner, zeker na het titanium Yachtmaster prototype.

Nu met de verbeterde Tudor Pelagos is deze inderdaad

Dichter bij de Rolex Submariner zal Tudor niet komen, de Pelagos is de moderne versie van de Tudor submariner 7016 en 9401.

1 like

As much as I like the new pelagos, dont think i can see it replacing my bb58 blue. Yes the case is very similar but it is quite a different aesthetic with the finish and dial balance.

1 like

Voor bijna een must icm met de Snowflake. Ieder diertje zijn pleziertje :wink:.

Gr, HJR

2 likes

Ik vind hem echt heel mooi. Vond de bb pro al erg mooi maar dit is nog meer mijn ding.

Ik vind tudor normaliter niet zo mooi doordat ze vaak zo mat zijn. Maar dat is dan weer wat veel tudor fans juist zo mooi vinden.

Ik vind dit een hele mooie middenweg niet te glimmend maar net genoeg, dit samen met de rode letters, het gewicht ( lijkt me echt heerlijk zo’n licht horloge) en de band, met on the fly adjust, is dit voor mij een heerlijk horloge.

Weet alleen niet wat ik van 39 mm vind, 1-2 mm erbij had ik waarschijnlijk wat mooier gevonden maar dat moet ik nog even checken bij de ad

1 like

Dat denk ik ook inderdaad en met de vlucht die de Submariner over de afgelopen jaren genomen heeft, is er (bewust?) ruimte gecreëerd voor deze Pelagos. De marketing machine werkt op volle toeren, toch knap uitgevoerd.

1 like

Me to, ik vind de ‘oude’ Pelagos een echte toolwatch / klatsert die aanwezig is / mag zijn. Deze lijkt een stuk verfijnder.

2 likes

Ik lijk een goed plekje op de lijst te hebben gekregen door direct na de launch de AD te appen. Ben heel benieuwd, vind hem echt mega gaaf.

Wordt wel het eerste titanium horloge, benieuwd hoe dat bevalt.

5 likes

We zien de NA wel komen tzt :raised_hands: Ben erg benieuwd.

1 like

Ik wil niks anders meer dan titanium… Tot ik iets moois in staal zie natuurlijk!

Maar zonder dolle ik vind het echt geweldig, de tint en comfort het is moeilijk om het niet te waarderen. Het gebrek aan gewicht zie ik zelf niet als een gemis maar als een plus, maar moet je zelf ervaren. Je kunt denk ik geen mooiere start met titanium krijgen dan deze :+1:

2 likes

Welke plek? Geef cijfersssssss

Ik de 16e, geen idee wat dit qua wachttijd betekent :joy:

Eens! Maar de bb58 iets meer bling wat em wat mij betreft iets geschikter maakt als daily/gada.

2 likes

Wat een knaller dit! Dit word sws een verkoopsucces! Eigenlijk vind ik dit wel de knapste tudor van dit moment. Die dikte top, titanium, en de prachtige clasp op de band. Winnaar! :trophy:

1 like

Voor FXD heb ik plek nummer 5 en wacht al 9 maanden :grimacing:

3 likes

Net even gebeld naar mijn AD. Die heeft zowaar ook een wachtlijstje. Straks moeten we nog List ophoesten voor een Tudor… waar gaat de wereld naar toe.

2 likes

Nummer 2 op de lijst begreep ik😏

1 like

Ik vind het erg gaaf, maar ik had liever een matte bezel gezien in plaats van deze Seiko achtige bezel. (Heeft wel wat van mijn spb149)

1 like

Fml

2 likes