Nieuwe Tudor Pelagos 39mm

3 likes

Die knakker roept 21mm band breedte. Ik dacht dacht dat de Tudor 20mm breed was. Kan het zo (snel) ook niet terug vinden op het www.

Bij deze bevestiging :+1:

5 likes

Check. Dank!

1 like

Gaarne :+1:

1 like

Hoop dat je hem snel krijgt!

De Pelagos 39 wordt echt een model wat ze veel gaan uitleveren denk ik.

De FXD blijft een uniek en meer liefhebbers horloge en worden er veel minder van geproduceerd ook. Iemand die niet horloge gek is en gewoon een mooi horloge zoekt zal eerder een bb58 of pelagos 39 kiezen dan een FXD

4 likes

Hij verteld er zelfs bij dat hij het nog een paar maal heeft nagemeten omdat hij zelf ook twijfelde.
:thinking::nauseated_face:

1 like

Hij zal andere zaakjes misschien op dezelfde manier meten, en er dan ook een beetje bij liegen? :thinking:

2 likes

Wel vreemd dat die nato banden niet passen dan in dat duitse filmpje. Lijken me toch gewoon 20mm banden. Redelijk standaard maat.

Of hij moet al 19mm erop hebben gedaan

1 like

Jah unne bijzondere. Zullen vast meer hands-on filmpjes verschijnen. En anders een paar NA’s hiero :raised_hands:

1 like

Tudor zelf heeftzelf aangegeven dar het 20mm is.

1 like

IK was aan het sparen om de blauwe blackbay 58 aan te schaffen volgend jaar. Toen kwam deze Pelagos uit en begon ik te twijfelen over dat model.
Maar na de vergelijking in het filmpje van Brent MIller Time: https://youtu.be/WBs5G6DbsUQ blijf ik bij de blauwe.
Vind ik toch echt mooier. De Pelagos had matter moeten zijn. Dan zou ik serieus aan het twijfelen zijn geweest.
Ook bij het filmpje van Adrian Barker: https://youtu.be/q6ktDytrQyg blijf ik bij de blauwe in vergelijking met de gewone 58

2 likes

Vet, maar waar hebben ze hem nu al liggen dan?

Begreep van House of Pertijs dat ze pas eind september de eerste modellen kregen… :thinking:

Mijn AD heeft m besteld voor me, maar geeft aan dat de levertijd nog niet bekend is. Even geduld dus nog. Kijken wat er eerder komt de 39 of de Seamaster ‘Seaweed’ die ik ook al een tijdje in bestelling heb staan. Waar is de tijd gebleven dat je gewoon direct kon kopen wat je wilde :sweat_smile:

4 likes

Niet de knapste dat is die van mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Op deze foto is het goed te zien dat Rolex achter loopt bij Tudor

8 likes

Prachtig :raised_hands:

Ik kreeg eerst een reactie met 20mm. Dat berichtje heeft Tudor verwijderd en vervangen met onderstaand bericht.

Wel kut dit.

5 likes

En ik zag dit :point_down: dat begint al goed :sweat_smile: