De nieuwe Tudor Pelagos is uit. Ik ben echt verkocht! Heb een nieuw doel om voor te sparen. Prachtige vintage details met moderne techniek. Wat vinden jullie?
De kroon zit aan de verkeerde kant…
Ik vind 'm tof, net nu de 25600TN onderweg is … hmmmm
Alhoewel, het is een homage …
Wees blij… De Pelagos wordt imho steeds minder naarmate ze er meer (verschillende) van maken…
Echt gaaf!! doet wel een beetje denken aan een Sinn EZM3 (Destro, rode datum en letters op de dial)
Erg mooi! Fijne kleuren en dat beetje rood geeft net wat pep. Kroon links is ook prettig. Doordat Pelagos in het rood geschreven is stoor ik me minder aan al die tekst maar ze hadden ook nu dat “rotor self-winding” mogen lozen. Al met al zeer geslaagd! Ben benieuwd wat deze gaat kosten…
Edit: enkel Pelagos en de diepte aanduiding was nog beter geweest.
Mooie klok, jammer van die leftie, en nog steeds geen GMT?
Ik vind em vreselijk!!
Destro:
Vintage lume:
Rode datum:
Red line: :sad_face
Edit: het blijft natuurlijk een mooi horloge, maar ik vind elke wijziging een verslechtering.
Erg mooie foto’s op de site zeg. Volgens mij wel een spelfoutje op de site: Named LHD for Left Hand Drive…
Ik denk een leuke toevoeging deze derde uitvoering, zeker voor linkshandige duikers
Zo jammer dat ze niet gewoon bij 1 pelagos zijn gebleven, net zoals 1 submariner.
Welke ene bedoel je precies, die met of zonder datum? En in welke kleur of edelmetaal?
Wellicht omdat ik zo kleurenblind ben als wat…
Maar ik vind hem VET!!
Het klopt allemaal van geen kant maar het resultaat vind ik zeer geslaagd
Dit.
‘numbered but not limited edition’ dus vanaf nu dus de keuze tussen kroon links/rechts bij de Pelagos.
Er mocht een lijntje of twee minder tekst op de wijzerplaat maar voor de rest nog zo slecht niet. De rode datum vind ik er een beetje teveel aan als historische verwijzing naar de ‘Red’ wijzerplaten.
Ben meer te vinden voor de oude…
De nieuwe vind ik een serieuse stap achteruit.
Mooi.