Nieuwe Tudor pelagos

Veel mooier dan die smetteloze witte indices.

1 like

Ik vind hem wel mooi.
Maar had hem graag een beetje kleiner en platter gezien ( max 40mm en 1/3 v/d dikte eraf ).

2 likes

SCHITTEREND

Oorspronkelijke reactie bestond uit bovenstaande woord, omdat dit de lading van mijn mening volledig dekt. Maar de nieuwe regels lijken dit niet toe te staan, daarom nu een hele Lap (nou ja) tekst om aan te geven dat ik hem dus in een woord schitterend vind.

4 likes

De Pelagos wordt met de jaren steeds minder mooi. De eerste serie was de mooiste, zoals bij meer dingen.

2 likes

Sehr Schƶn, maar zo een kroon op links blijft wel raar ogen…

:eyeglasses:

Ik vind hem VET.

De fake patina en al die tekst vind ik een afknapper.

Nog steeds een goeie tegenhanger van het Rolex bling.
En de afleesbaarheid is nog immer goed, zelfs zo goed
dat ik iedere keer weer in paniek raak als ik de dail zie…
attention, attention, this is not a drill :wink:

Grt.

2 likes

Zolang die gleuf in de clasp blijft hoeft het van mij niet. Verder wel mooi ding :slight_smile:

Check, de EZM3, sinds 2003 op de markt… Rode letters! (met ā€˜freek-stem’).

Toen de foto’s van de Tudor opdoken en mensen apeshit gingen over een kroontje en rode letters realiseerde ik me weer wat een debiele hobby dit is.

Maar eerlijk is eerlijk, wel de Sinn weer uit de kluis getrokken zojuist :slight_smile:

1 like

Ik heb de EZM1 en die heeft een rode datum op zwarte achtergrond. Dat is pas stealth. Deze Tudor met witte achtergrond vind ik persoonlijk nĆØt niks. Had de achtergrond dan zwart gemaakt.

1 like

De EZM3 is zo stealth, die heeft dus ook rode letters en een zwarte datumschijf, dat de gemiddelde EZM1 bezitter er wellicht overheen keek, hahahaha.

1 like

Ja die heeft het ook, maar de Tudor niet. En dat vind ik een gemiste kans.

1 like

Ik heb de pelagos al een paar keer overwogen. 1 punt is echter dat ik het wit tƩ wit vond. Begrijpt iemand wat ik bedoel? Komt misschien door de matte wijzerplaat, of de witte wijzers. Bij de BB vind ik de blauwe juist het mooist vanwege de witte details. Het is ook nooooit goed. Afgezien nog van het titanium en de kroon aan de verkeerde kant. O, en de wijzers.

Ik was ook tegengekomen op aBlogToWatch en was/ben onder de indruk.
Prachtige uitvoering.

Wat ik heb begrepen is dat de kleur van de datum verschilt met de even en oneven dagen. Even is rood en oneven zou zwart zijn. Heb ik niet veel vaker gezien dus best origineel!

1 like

Vind het voor frappant dat mensen uberahubt apeshit gaan. Dit is toch precies hetzelfde horloge als de ā€œoudeā€ variant? :smiley:

Nee, wordt er ook niet wild van…De Pelagos blijft overigens wel een erg mooie klok maar dan wel de reeds bekende ETA of MT5612 variant. Kan mij herinneren dat er ook een gedachte geweest is om een GMT-versie te introduceren…

2 likes

Ok ok, ok vind de randjes van de indices wel beter dan generation One.