Nieuwe Tuna's (Warning! Awesome Seiko Content)

Ik dan ook maar weer een keer met de 015 :smile:

3 likes

De Tuna is een favoriet, ik durf te stellen dat werkelijk bijna iedereen deze klok kan dragen qua formaat.

SBBN007 trouwens.

3 likes

Helemaal mee eens, maar je wilt niet weten hoeveel mensen 47 mm afschrikt. :wink:

1 like

Daar hoorde ik zelf ook bij, met mijn kippepolsjesā€¦

3 likes

1 like

Hoe gaan we die mensen overtuigen?
Of willen we een redelijk exclusief clubje blijven. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
En hou op met die schandalig mooie marketing fotoā€™ s :wink:

3 likes

4 likes

:sunrise: Damn, wat een strap-king!!! Dat wordt leuk om verschillende comboā€™s uit te proberen! En op de 015 band mag hij er precies ook zijnā€¦ Maar ik ben vooral benieuwd naar de band die origineel bijgeleverd wordt. Ik haat de Z22 rubbers van de SKXā€™en maar dit schijnt toch wel heel iets anders te zijn kwa kwaliteit en draagcomfort, naar ik op WUS lees

En als afsluiter op een Obris Morgan voor de zomerlook


Fotos komen van WUS

Ja, nok daar eens mee met al die mooie plaatjes. Ik krijg spontaan zin in zoā€™n blikje vis en ik ben vegetariĆ«rā€¦ :smile:

1 like

De B22 band is top! Zeer comfortabel hoor, totaal anders dan de Z22 banden

Hey Bor,

Echt benieuwd naar de B22, is die uit zā€™n eigen soepel of moet je deze eerst een tijdje in warm water doen ofzo?

Het horloge wat ik het meest draag en natuurlijk op rubber.

2 likes

Ik hou het bij mijn oude 015ā€¦ Wat Bor al zegt van de nieuwe versies vind ik de wijzers en de 12u index geen verbetering.

4 likes

De mijne kwam twee weken terug van Magi. Top klok!

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/Seiko%20SBBN017%20Tuna%20wrist%20nato%2011_zpsh7g8fbyg.jpg.html]

[/URL]

Het verhaal er achter is ook erg interessant. Ik zal een link zoeken.

Update: http://forums.watchuseek.com/f281/concise-history-seiko-professional-dive-watches-170010.html#/forumsite/20758/topics/170010

2 likes

Ik las ergens dat dit een Limited Edition (de blauwe versie dus) is. Prijs onder de EUR 1.000 buiten Europa. De SBBN037 en er komt ook een zwarte ā€¦ de SBBN035. Allemaal quartz :wink:

Blauw= gaaf!

maar: ik zie nu pas dat de wijzerplaat uit 2 ringen bestaat (of hoe zeg je datā€¦?). Niet fraai imho, naast de wijzers en de indices nog een minpuntje voor mij van de nieuwe serie. ik blijf bij de 017.

fijne zondag!

1 like

Helemaal mee eens @bordewolf Door jouw scherpe opmerkingen heb ik het niet meer gekocht en nu heb ik het geld ook niet meer hahaha

Genieten van de echte Bond dan maar :wink:

Graag gedaan! En de sbbn007 plaat blijft t mooiste!

Mijn 017 wordt normaal morgen geleverd :pray:
Komt via TNT ipv UPS mijn kant uit, sinds vrijdagavond op NL-grondgebied in transitā€¦

1 like

Wat vinden jullie van deze limited Golgo (400 stuks, moeilijk verkrijgbaar)

Hieronder zijn broertje