Eindelijk heeft manlief zijn felbegeerde Superocean besteld. Komt uit 2007 met 2 jaar garantie. Van de verkoper toestemming gekregen om foto’s te plaatsen. Wordt volgende week geleverd.
Helaas niet een Superocean met een witte wijzerplaat maar niet slecht voor een stel lowballers zou ik zeggen.
Hiermee komt voorlopig een eind aan onze zoektocht. Manlief gaat nu sparen voor de sapphire sandwich Moonwatch en ik hoop volgend jaar een Rolex te scoren. Fijn weekend en bedankt voor het kijken.
Haha wat een heerlijke reacties bedankt hiervoor. Mede door jullie informatie hebben wij ons beter kunnen verdiepen in de horlogewereld en deze patser kunnen aanschaffen. De overleden opa van mijn echtgenoot had dezelfde exemplaar maar dan met een witte wijzerplaat vandaar dat wij in eerste instantie voor een witte wijzerplaat gingen. Helaas kon een bepaald forumlid mijn/onze aankooppitch niet waarderen en zelfs na meerdere excuses van onze kant helaas bestempeld als lowballers. Tsja jammer maar helaas dan.