Nieuwe vangst Breitling Superocean A13340 Full Set

Eindelijk heeft manlief zijn felbegeerde Superocean besteld. Komt uit 2007 met 2 jaar garantie. Van de verkoper toestemming gekregen om foto’s te plaatsen. Wordt volgende week geleverd.

Helaas niet een Superocean met een witte wijzerplaat maar niet slecht voor een stel lowballers zou ik zeggen.

Hiermee komt voorlopig een eind aan onze zoektocht. Manlief gaat nu sparen voor de sapphire sandwich Moonwatch en ik hoop volgend jaar een Rolex te scoren. Fijn weekend en bedankt voor het kijken.

31 likes

Is het zo erg ja?

2 likes

Haha wat denk je zelf :wink:

Prachtig, mooie foto’s ook, veel draagplezier, :+1:

1 like

Dank je.

Leuk horloge! Met de blauwe wijzerplaat een stuk sprekender dan de witte variant. Goed gegooid of een nice catch! :face_with_raised_eyebrow: :thinking:

Hoe dan ook; wens je man veel draagplezier! :smile:

1 like

Wees blij. Deze is toch veel mooier…:+1:

1 like

Hmmm, ik zie al wie de broek aanheeft bij jullie. :grin:

3 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze begeerlijke aanwinst!!
Een eigenzinnig horloge voor een langdurige polstijd!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ow zijn jullie dat?

Ben ik benieuwd waar je al lowballend op uitkomt.

De Superocean is iig zeer geslaagd!

1 like

Goed begin👍 Hoop dat jullie snel kunnen uitbreiden

1 like

Haha wat een heerlijke reacties bedankt hiervoor. Mede door jullie informatie hebben wij ons beter kunnen verdiepen in de horlogewereld en deze patser kunnen aanschaffen. De overleden opa van mijn echtgenoot had dezelfde exemplaar maar dan met een witte wijzerplaat vandaar dat wij in eerste instantie voor een witte wijzerplaat gingen. Helaas kon een bepaald forumlid mijn/onze aankooppitch niet waarderen en zelfs na meerdere excuses van onze kant helaas bestempeld als lowballers. Tsja jammer maar helaas dan.

Kleine baby Breitlingetjes :joy:

2 likes

Deze vind ik ook sprekender dan de witte. Top aankoop.

1 like

Mooie Breitling! :sunglasses::+1:

1 like

Oei dat is een hele mooie. Mocht je hem ooit verkopen, dan bied ik 475 euro…:wink:

2 likes

Haha sold

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

Daar ga ik onderdoor met € 450!

2 likes