Onzin inderdaad, je houdt bmw en mercedes toch ook makkelijk uit elkaar. 3 register chronografen in een ronde kast , verder houdt iedere vergelijking wel op. Juist het 1/10e sec ceramische bezel maakt alle verschil vind en wijst duidelijk op de superieure tijdmeting complicatie die Zenith biedt. En dan ook nog in Full Color 2 x 4K ( plus n beetje … ) ipv van dat monochrome bleke smoeltje van die R …
LEKKERRRRRR en dan toch de zwarte denk ik, die is wel vet cool.
Uiteindelijk is dit het resultaat van hoe ze het bij Zenith zelf bedoeld hebben. Waar velen nu mee bezig zijn is het te modelleren naar eigen zin. Precies zoals ‘zij’ het graag hadden willen zien.
Zelf had ik het design wat minder propperig willen zien. De poten wat ranker,slanker en iets langer. De indexen idem en de bezel iets minder fors. En 2mm eraf was ook tof geweest.
Maar hé; zo hebben ze hem niet bedoeld zei ik toch?
Het is een heel mooi horloge.
Maar ben ik nu de enige die de prijzen van de laatste tijd echt absurd begin te vinden.
Ze zijn heel mooi, hebben een mooi uurwerk. Maar 10K voor een Zenith, Omega Speedmaster 6 a7K, Rlx Sub 7,7K etc.
Alsof het niks is.
Speak up!
idioterie inderdaad.
Oplossing, allemaal niet meer kopen
Zelfde discussie als iPhone en Samsung. Maar goed, maakt mij allemaal niet uit. Ik vind die nieuwe zwarte echt bizar mooi. Ga alleen geen 10k uitgeven aan een horloge voorlopig.
Deze gaat er gewoon komen dit jaar (niet voor list), maar eerst even het e.e.a. opruimen. Iemand toevallig interesse in een Minerva met Caliber 13-20?
Normaal gesproken zou ik zeggen dat iedereen recht heeft op een mening. In jouw geval doe ik dat liever niet.
Het duurde een dagje maar ik ben om en kies wit wel even wachten op een lagere prijs bij de grijzen…
Oh ja dat is natuurlijk ook nog een optie. Als hij voor de helft te vinden is, ben ik ook geinteresseerd! Iemand een Samsung Huawei kopen voor 5K?
jammer van de datum …
Hele gave techniek inderdaad. Weinig tot geen uurwerkslijtage! Vind de chrono net iets te grof qua maat maar als ik het dan vergelijk met een Hublot of een andere grotere klatser dan wist ik het wel!
die is ook heel lekker, maar is die niet 44mm?
Wat een teleurstelling. Zenith maakt de laatste tijd echt wel toffe horloges, waarbij ze vaak kijken bij de buren en er een eigen positieve draai aan geven. Dit heeft echter teveel weg van de 16500LN. Een zilveren plaat was al beter geweest, maar wit en zwart… common.
In de basis snap ik dat ze de aanval openen op de Daytona, want dat doen ze. En aangezien die zo moeilijk te verkrijgen is bieden ze hiermee ook echt een interessant alternatief. Dit zal ook wel verkopen. Maar het had van mij wel iets meer Zenith en iets minder Rolex mogen zijn.
klopt
dat is het toch net niet