Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Dit is toch een heel andere horloge! De verhoudingen, dikte van de bezel en de band van de Rolex en de Zenith hebben veel meer overeenkomsten.

dat geloof je zelf toch niet?

Als je hem met 30% korting voor mij kan kopen, mag je de rest zelf houden :slight_smile:!

count me in.

vind de witte mooier, maar de zwarte is inderdaad minder ‘Daytona’.

Ik zit ook al een tijdje te kijken naar een kado voor mezelf. Mooi geboortejaar heb je. :slight_smile:

Als ik dan toch nog een kritiekpuntje moet leveren dan is het de stalen band, die wel heel shiny is.

4 likes

dat is zo verholpen

image

2 likes

13 likes

Dit ben ik echt helemaal met je eens :ok_hand:

Maar deze nieuwe sport :drooling_face: direct mijn persoonlijke top 3 ingeschoten…

3 likes

Ik dacht dat die Volvo mannetjes altijd zo begaan waren met de veiligheid in het verkeer. Blijkbaar niet.
Het is dan wel niet een HFer.

Ik zit nog steeds te wachten op het eerste NA topic hier op HF met de nieuwe Chronomaster Sport. :joy:

1 like

Briljant voorbeeld van laten inspireren en dan eigen te maken. Ze noemen het ook wel innovatie …
Zenith volgt de trend en zet deze naar haar hand met deze chrono. Hulde!

Gelukkig heb ik.minder met keramische bezels …

3 likes

Ha! Die volvos rijden zelf hé!

@Brick, serieus, meer dan 30% korting? Waar dan!?

2 likes

Boeiend

En wel een HF’ er;)

dat begrijp ik, maar de inspiratie …
btw de kast van de Zenith is op geen enkele manier te vergelijken met die van de Daytona, alles is anders!
PS als ik me niet vergis hebben de “die hard” Daytona fans het sowieso niet voor de versie met ceramische bezel :wink: (ik vind hem wel mooi!)

Volgens mij was deze van WatchAdvisor nog niet gedeeld. Horloge is vanuit alle hoeken goed te zien, maar het filmpje had ook 20 minuten korter mogen duren. Ach, de beste man heeft nu eenmaal een vrij lang hemd.
[https://youtu.be/kCfmRsqHNAI]

1 like

ik vind ze toch wel heel mooi :ok_hand:
stalen band vind ik ook mooi,vooral die gepolyste facetten op de zykant van de schakel

1 like

Ik zie de nieuwe ook wel zitten, benieuwd of ze ook zo gul met korting gooien op dit model.

1 like

Nu al -25%. Dus ja. Ik geloof dat die over een tijdje voor minder te krijgen is.

:v:

@Flippeke lees je mee?

En dan, heerlijk toch. Hoe meer korting hoe meer er verkocht worden hoe vaker die te zien is. Hier en in de echte wereld. :sunglasses:

1 like

is de lug to lug afstand al bekend?

1 like

Iets van 47 ergens gelezen.

2 likes

Ja maar waar dan!? :wink:

1 like

Joh. Bel eens een rondje. :see_no_evil:

Ik heb geen bezwaar tegen kennis delen. Wel tegen luiheid, behalve bij mijzelf. Ik ben lui.

Verwacht je dat die gaan komen? Hoop het wel namelijk haha