47 lug to lug en 13.6hoog
Ah nee, ik begrijp het ook wel hoor maar vind die percentages vrij hoog.
Anyway, ik vind m geschikt als clubwatch
Oke, alles gelezen. De voors en de tegens, de kletsverhalen en persoonlijke frustraties. Ik ben eruit. Prachthorloge, dikke hulde. Het borrelt al, nu nog een reden erbij liegen. Gaat lukken. Die zwarte dus!
Als dat zo is, is de vorm wel heel anders de gewone El Primero. De 42mm is namelijk 50mm lug to lug als ik het goed onthouden heb.
Dat schept mogelijkheden. Ik zie deze wel zitten, zelfs met een witte Daytona in bezit!
we zijn benieuwd naar jouw ‘side by side’ foto’s volgende week!
47 dus …
Voor 25 tot 30% komt deze zeker op mijn lijstje te staan. Dat zou rond de 7275 euro op staal zijn.
Helaas nog wel even een jaartje er naartoe sparen.
Edit: Anderhalf jaar.
Pff. Dit is wel echt een serieus mooie chrono! Dit ziet er naar uit dat ik fanatiek moet gaan sparen en een keuze moet gaan maken…
Zwart of
Wit
Die drie kleuren subdials doen het wel echt goed in beide!
Goed gefixt!
Mooi horloge.Niet meer en niet minder.
ideale daily beater. chronograaf met datum
Dat zou wel lachen zijn. Iedereen een zenith ‘HF’
Maar soit. De Zep is te koop met hele hoge kortingen als je een beetje bekend bent en weet wat je wilt. Net het echte leven. Ik verwacht dat uiteindelijk ook wel voor deze schoonheid.
De manufacture editie, die met die blauwe subdials, zoals je die eerder voorstelde verwacht ik dat overigens niet van.
Die is toch beperkt bestelbaar, én veel mooier dan de normale Zep, vanwege de kast.
Dus. Als je nu een mooi horloge zoekt, dan zou ik de manufacture editie kopen.
Even mailen met zenith en vragen of ze hem naar Nederland willen zenden.
En dan doen ze. Via Frankrijk verwacht ik, dus geen importheffing als verassing.
voor hoeveel kan je zo’n zep kopen op staal?
kan je ook zeggen hoe of waar
Wie polst Ramon even voor HF actie?
Ik schrijf in voor de zwarte
Ik ben voor!
Ik wil hem eerst even om de pols zien, maar hij heeft de voorkeur op dit moment, ben benieuwd.
Idee is om naar Zwitserland te gaan zodra alles weer een beetje normaal is, zou toch rond de zomer weer moeten kunnen.
Zullen we samen gaan en een deal maken
Ik vind het een mooie uitvoering.
Ja, hij lijkt wel op een Daytona.
Maar, hij heeft ook eigen gezicht.
En verder, als je hem zelf mooi vind, wat maakt het dan uit dat hij op een Daytona lijkt?
Er zijn niet veel mensen die de gelijkenissen (en dus ook de verschillen!) zien.
Met degenen die het wel zien, daar kun je een mooi gesprek over beide merken en de evolutie van hun modellen mee voeren.
En voor de rest moet je er vooral zelf van genieten.
Ik zou deze bij gelegenheid dus zeker passen en overwegen. En met een eventuele discount is het vast een aanwinst voor menig collectie!
Wat ik niet zou doen, is deze kopen ‘als alternatief’ voor een Daytona. Als ik echt een D zou willen, dan zou het blijven knagen als ik een soortgelijk horloge zou kopen.
Als je dan toch gaat (ik neem aan met die 400 paarden , wat dan een extra mooie rit wordt) dan is het wellicht ook leuk om een grande tour door de fabriek te krijgen en lunch.
Volgens mij kost dat wel iets, maar denk dat dat als korting bij die
Manufacture editie er wel van af kan
Ik ga mee