Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Voor de manufacture editie he. Niet de chronomaster sport :sunglasses:

1 like

Ja hoor :joy:

1 like

“ en een secondewijzer die je gewoon stop kon zetten”

4030 caliber is non hacking

1 like

Mooi horloge!! Daytona look-a-like? Who cares? Waarschijnlijk alleen die die een Daytona hebben en nu bang moeten zijn dat de Daytona aanzien verliest?

Af en toe een beetje gezeur op niks af! Daytona is Daytona. En als die Sub hommages? Wie zegt dat se Sub de eerste was? Ik weet het niet… maar waarom „leent“ of „jat“ iedereen van R… denk R kijkt ook genoeg af… is toch allen een pot nat!

Ik vin het een heel mooi horloge… en met datum! Dus wie weet… misschien komt er ooit eentje in‘t huis…

4 likes

We hebben er ook nog eentje met 600pk maar die hobbelt nogal, dus ja de ander gaat het worden;)
Ja dat lijkt me ook wel leuk om eens te zien, plus ik ben nog nooit in Genève geweest. Mijn compagnon wilt een omega dus dat kunnen we mooi combineren!

Ik denk dat het toch een bus gaat worden… :wink:

Ik zei toch clubmatch :relaxed:

2 likes

Weet iemand of de sluiting van de stalen band een soort “Easylink” heeft?

Toe maar.
Wie a zegt mag ook gelijk b zeggen. Anders is het een slechte cliffhanger.

Ziet er uit als een dikke klok

Nee heeft hij niet. Wel micro adjustment middels pushpin in de clasp.

1 like

OK, bedankt. Dat is jammer maar geen absolute show-stopper.

Het is dat ik deze 38mm al heb (en zeer tevreden mee) en op de lijst sta voor een 321 Ed White Speedy. Anders was deze nieuwe in 41mm een serieuze optie.

Ach, misschien iets voor 2022 :grin:

14 likes

Hier heb je een foto van de sluiting.

:ok_hand: :heart:

4 likes

Gewoon de hour marker verkeerd om geplaatst :sweat_smile:

3 likes

Dat is bewust gedaan hem om te onderscheiden van de Daytona. Anders lijken ze te veel op elkaar.

sarcastic mode off

4 likes

Een Rolex die zo’n foutje heeft wordt de hemel in geprezen en nu kom je het bij een ander merk even brengen om te zeiken!

Goeie bijdrage! Thanks (bijna net zo goed als deze van mij, ik zeg 't maar vast)

7 likes

Dat is ook weer net een slagje mooier dan de oude!

1 like

Hij komt zijn punt pas voor de vierendertigste keer maken hoor. Zal straks wel weer aan zijn typetje liggen.

7 likes

Hey @RLC, volgens mij wil jij hem niet hebben hé?

Maar dat wisten we al wel hoor…

@Brick nu weet ik wel hoe je aan die 40% korting komt!! :rofl:

2 likes

Voor iemand die dit horloge blijkbaar niets vindt, blijf je behoorlijk actief in dit topic.

Oh, enne, als je dan toch foto’s gaat plaatsen, doe dan even vanuit een juiste hoek.

10 likes

Hey de ‘03’ op de bezel is gedraaid??? :rofl::rofl:

1 like

Ach, een gewoon menselijk “coping mechanisme”.

Als iets te duur of te spannend voor je is, dan zoek je naar redenen waarom je eigenlijk heel blij moet zijn waarom dat er voor jou niet in zit :slightly_smiling_face::+1:.

En niets menselijks zal @RLC vreemd zijn?

4 likes