Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Apple deed ook vaak met zijn nieuwe producten. Bewust een verandering inbrengen (verschillende, verdeeld over meerdere modellen) als er foto’s uitlekte. Door bv aftermarket bedrijven die alvast mochten kijken naar het nieuwe product, konden ze vrij gemakkelijk achterhalen wie in welke groep deze had uitgelekt.
Dus het kan bewust gedaan zijn.

3 likes

Ik vind het een prachtig horloge. Design leunt alleen iets te veel op de Daytona. En in het grotere plaatje vind ik het een treurige zet van Zenith. Neemt niet weg dat het een schitterend horloge is met een prachtig uurwerk. En voor 40% korting en slechts 5700 euro af te tikken bij de kassa sta ik vooraan in de rij. Veel beter wordt het niet voor dat geld…
Zou dan wel voor de zwarte gaan.

1 like

Nee jij mag hem niet meer…

:wink:

5 likes

Schiet mij maar lek. Jij bent echt te apart voor mij om ook maar enigszins te begrijpen.

12 likes

Neeeeeeee, ècht waar? Zou je het nóg een keer willen herhalen???

6 likes

@RLC

Als ik jou collectie zou beziitten zou ik asap de Sub verkopen en deze witte Zenith toevoegen

Heb je drie duikers en drie chronos
Bovendien een mooie kleurrijke wijzerplaat extra in je line up: Speedy,Zenith en IWC

Nu snap ik er niks meer van.
Je betoogt eigenlijk herhaaldelijk dat je het een Daytona lookalike vindt en daarom het horloge niks vindt, maar voor 40% onder list wil je hem hebben.

Geld maakt meer kapot dan je lief is kennelijk

10 likes

Ik zou alles verkopen en een andere hobby zoeken…

1 like

Haha nee heb het allemaal even laten bezinken. Het is een schitterend horloge. Maar in het grotere plaatje vind ik het jammer van een top merk als Zenith dat ze zo’n ontwerp op een concurrent baseren. Ik was vooral daarop aan het raaskallen. Dat Zenith een prachtig horloge heeft neer gezet staat buiten kijf.

2 likes

Goed voorbeeld doet volgen
Zelf al twee keer geprobeerd en mislukt

2 likes

Ik vrees dat ik in hetzelfde schuitje zit

Als je eens een poging zou doen om van die Rolex obsessie af te komen, dan zijn er een hoop mooie horloges te ontdekken.

6 likes

Wil geen drie chrono’s. Zou wel mooie vervanger voor de IWC zijn ooit. Maar denk dat ik dan toch liever voor een normale El Primero zou gaan.

3 likes

Fijn. Nou, bedankt en tot ziens.

4 likes

Dit is zeker een inhoudelijk goede reactie! En hier ben ik het ook nog eens mee eens: IWC eruit, Zenith erin

3 likes

Het zou voor @rlc wel een mooie aanvulling zijn op zijn collectie, zeker in het zwart of zelfs wit. Sterker, wellicht -nee, ik weet het zeker- een mooier horloge dan die IWC flieger van 43 mm.

maar ja… hij vind het van alles wat en dus weer niks. Je kan er mee zwemmen, op kantoor werken en zelfs rondetijden van de racerij meten op 1 /10de nauwkeurig.

Ik vind hem in elk geval geslaagd. mits de pcl gelijk wordt gesatineerd. Maar dat zijn jullie al gewend bij mij.:slight_smile:

2 likes

Submariner is mijn grail. Die gaat nooit meer weg. :slight_smile:

1 like

goed voornemen. Wel jammer dat jouw sub de minst mooie is van alle subs ooit gemaakt. :slight_smile:

2 likes

Brick… Foei!

2 likes

Gail is toch het verlangen naar het voor die persoon hoogst haalbare?

Dus als je je Grail hebt, is je missie klaar en ben je hier klaar…! Je hebt je doel bereikt.
@Fate_Amenable_To_Change help is…? Dat klopt toch?

3 likes