Weet iemand al wat over beschikbaarheid?
In ieder geval +1 want Ralph wil hem niet…!
Wie is Ralph?
En nu allemaal weer netjes terug naar het Rolex only deel jongens, tot een volgende keer weer!
Ja, hallo, ik ken alleen die film van Monty Python, jeweetwel, die met die cocosnoten en die grap over vlierbessen.
Maar ik denk dat je gelijk hebt. Een heilige graal, wanneer je hem hebt, zou de bekroning van je grootste zoektocht aller tijden moeten zijn. Een ultiem doel.
Daarom wordt het juist ook als allegorie voor de onverzadigbaarheid van de mens gezien. Iets wat je nooit echt kunt bezitten.
Als je iets wel bezit zou je je af kunnen vragen of het wel een heilige graal kan zijn.
Dit
Achja ieder z’n ding. Ik ben er iig toren dol mee.
Er is een verschil tussen grail en holy grail. En de sub was altijd mijn grail toen ik student was en met de hobby begon en nu heb ik die. Holy grail is iets van Patek of AP. Gaat er binnen nu en 10 jaar ook echt nog wel komen.
Welnee joh dat zou je niet
Holy shit wat een bullshit.
dan mag je er wel wat voorzichtiger mee omgaan, ik heb die caseback van je gezien, poeh
Vraagje… waarom denkt iedereen dat Rolex altijd het origineel is??
En iedereen Rolex kopieert?
De sluiting is toch niet bijzonder?? Een heleboel merken hebben een sluiting die eruit ziet als die van Rolex… en als iets goed is en het werkt, waarom iets anders nemen??
De sluiting van IWC, GO en nog een paar andere merken zijn ook hetzelfde! Komen van dezelfe leverancier… maar toch, geen van de merken heeft het monopool… dus waarom kan Zenith niet een sluiting gebruiken die er goed uitziet en funktioneel is??
Ach ja… er staan geen kroontje op…
Het is wel interessant… zou dit horloge van Rolex komen, dan niks anders als lof… maar het is van Zenith, dus automatisch niet goed!
niet zo overdrijven, het merendeel hier vindt het een prima horloge, dat er een paar brulapen tussenlopen die even luidkeels moeten melden dat ze het niets vinden omdat ze er geen kunnen betalen er geen kroontje op staat, soit
Klopt… maar toch… is een beetje kinderachting
436 berichten in een topic over 1 horloge👌
Zeker voor dit merk wel een unicum.
Je snapt het niet, alles wat Rolex doet is prefect, ook als Rolex iets niet goed doet dan is dat toch eigenlijk weer perfect
Schitterend alleen jammer dat je die pcl hebt weggeschuurd😜
Ook afgekeken van R?