Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Voor de ZEP is me dat nog niet gelukt. Mocht je adresje hebben dan hou ik me aanbevolen :slightly_smiling_face:.

Ik had mijn 38mm SS vorig jaar april gekocht via C24 bij een verkoper uit Italië Spazio 21. Was na de prijsverhoging van € 7400 naar € 8300 voor € 5300.

2 likes

Ik weet het nog niet… als de prijs richting de 7K is dan beslis ik wel, maar ik vind hem ook niks op staal. Ga wel even kijken, tzt… Zit ook een beetje met de nieuwe Snoopy MW ook nu +/- 10K en zal ook in 2021 dalen, als iedereen die er een heeft deze heeft. gewoon wachten… haha (moeilijk).

1 like

Begon zijn kanaal toch wel erg commercieel te vinden laatste tijd.

Ik zelf vond dit filmpje en zijn argumenten zeer slecht en sloeg eigenlijk nergens op. Dus wat tegengas (dmv afzeggingen) vind ik prima, ik geef hem nog een kans(je).
Wel zwak dat je deze eraf haalt… maar je staat wel achter je mening… slappe hap!

3 likes

Dat ben ik met je eens. Het was altijd mijn favoriete kanaal maar de laatste tijd wordt het erg commercieel en vliegen de B&J straps je om de oren.
Het is bijna jammer dat dit z’n werk is en hij ervan moet leven.

2 likes

Jammer, dit is YT je bent OF de man of de sukkel en helemaal niks meer en kun je weer bij de AH vakken vullen… (of iets anders wil niemand beledigen). Ik vind dit de keus van carrièremoof. Jammer is het wel want er blijven steeds minder leuke kanalen over. The Urban Gentry is ook niks meer en Frederico Talk Watches is ook een reclame inmiddels…

maargoed Zenith!! wel gaaf!

Ik zie de video nog op zijn account staan. :upside_down_face:

Ik kijk meestal The Watchbox, omdat die gozer zowat elk horloge wel heeft besproken en een vergelijkbare pols heeft (dan weet ik of het mooi zou kunnen staan bij mij). Vervolgens kijk ik gebruikersreviews, die staan vaak verderop en vertellen een eerlijk verhaal. Geen gelikte intro en dubbele agenda’s, gewoon een gebruikersoordeel :+1:

5 likes

Volgens mij heeft hij hem weer teruggeplaatst. :rofl: Onder druk… :pinching_hand:

3 likes

Hi I’m Tim …

3 likes

Haha die zenuwenlijer neem ik op de koop toe.

Ja kijk ik ook, kijk eigenlijk alles van The Watchbox. Goed kanaal!

Thank you for… haha

2 likes

I can recommend this watch for a wrist as small as 13,5 cm in circumference.

9 likes

UhrenRatgeber kan ik over het algemeen ook wel goed hebben. (Het clickbait plaatje daargelaten ;))

3 likes

Als je ooit het kanaal ‘TheWatchguys’ hebt gekeken is alles wat je daarna kijkt alsof er een engeltje op je tong piest. Inclusief mister circumference en Archibald chesterfield the third.

1 like

Ruilen met die van mij is wat dat aan gaat geen optie :joy::joy::joy: Zo herkenbaar :sweat_smile:

1 like

Mooie hommage.

En met korting nu al zie ik!

Alle gekheid, ik vind t weinig met n daytona hebben. Dan kun je ook elke duiker seiko R submariner hommage noemen

12 likes

ik vind de Zenith op de plaatjes en video’s mooier dan de Daytona500, en ook iets meer wrist presence, ik kan niet wachten om hem in het echt te zien

1 like

ze vergeten even voor het gemak dat dat horloge al jaren op de markt is met een eigen smoel, maar nauwelijks verkoopt, dan past Zenith de looks aan naar iets waar de markt wel om vraagt, en dan is het weer een kopie van een Daytona, ligt dat dan aan Zenith of aan de markt?

6 likes