Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Blijft het beste kanaal wat mij betreft.
Je krijgt niet echt een mening te horen maar de horloges worden zéér gedetailleerd besproken en hierdoor kan je zelf je mening wel vormen.

Inmiddels al heel wat horloges besproken daar!

2 likes

Wat een slappe hap. Vond zijn content al minder worden maar als je dan zoiets plaatst, omdat dit je mening is, moet je er gewoon achter blijven staan.

2 likes

Eens! Fijn kanaal met mooie shots

Breitling heeft 5 jaar garantie op zijn manufacture movements hoor.

Even scrollen naar beneden. Daar staat 5 jaar op manufacture.

2 likes

Ja sorry, vergat ik te vermelden.
Maar dus wel 2 jaar voor de non-manufacture movements. En dat vind ik wel spijtig.

die hebben snel de prijs op “on request” gezet, en als je ernaar vraagt, krijg je nog maar 15% korting, ik denk dat ze zich verslikten in de vraag naar de witte op het moment

2 likes

Beetje kinderachtig. Voelt als een lokkertje.

ik vraag me af wie ze hiermee dan denken te lokken, als verrassing €700 erbij op de factuur

CdPZd1w

yup, blijkbaar hebben ze binnen een dag al 10 bestellingen gehad voor de witte (en niemand voor de zwarte), gekkenhuis

Hier een mooie Edox… maar waar ken ik dat model toch van :thinking:

1 like

Mwa. Marktwerking he. En nog steeds dik onder list.

't is een Zenith, dus die schrijft af als een malle, hoe meer korting hoe beter

Ik denk dat afschrijven en grijze prijzen aan elkaar gekoppeld zijn. Wellicht valt het met deze wel mee.

De smallere bezel op dit oude model vind ik mooier, maar hierdoor lijken de subdials wel weer erg dicht op elkaar gedrukt in het midden. (smalle bezel, 39mm kast zou mij ideaal lijken)

1 like

42 mm en zeker niet zo mooi als de sport. :ok_hand::v:

2 likes
5 likes

Vind dit de beste review tot nu toe. Gewoon veel over het horloge zelf zonder te diep in te gaan op de daytona vergelijking👌🏼

Eerste indruk: veel te hoog geprijsde Daytona hommage.

En je tweede indruk?

3 likes

Ik vind het echt een geweldig mooi horloge en hoop dat ik hem snel eens in het echt mag aanschouwen!