Nieuwe Zenith Chronomaster Sport 2021 (post 81)

Game, set & match!

Geen wachtlijst tot aan je kleinkinderen? Onder list? Ik vind 'm in niets op een Daytona lijken.

6 likes

Op YouTube zijn ze aan het rellen over dit horloge. Sommigen zeggen dat dit horloge lijkt op “De La Lucs” anderen zeggen Daytona.

Ik heb eerder een linkje gepost van Zenith zelf. Daar verwijzen ze voor verschillende onderdelen van et horloge naar het Zenith ontwerp waar ze het design van dit horloge op gebaseerd hebben.

En ja, de Zenith de la Luca wordt ook genoemd.

1 like

Ach Rolex fanboys zoals Paul Thorpe, Jordy Goodman (the time teller), Bark & Jack krijgen in hun comments ervan langs omdat ze zeggen dat dit een Rolex kopie is.

3 likes

het gaat los hoor, die dealers verslikken zich in de hype, 656 views in een uur, ik denk dat die kerel wordt platgebeld

edit: advertentie al weer weg :joy:

2 likes

Ja de advertenties op cjrono24 komen en gaan ook weer snel weg.

Ach ja, ik kan wel 100x zeggen dat ik het een prachtig horloge vindt, wat ongetwijfeld ook kwalitatief geweldig is, maar dat wordt gewoon genegeerd, want ik vind hem op een Daytona lijken, en daarmee wordt ik blijkbaar in een Rolex hoek geplaatst.

Prima hoor :+1:t2:

Dat zeg ik niet :sweat_smile: Je bent wel heel enthousiast de slachtoffer rol aan het opzoeken zo :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het zou mij niks verbazen als dit een wachtlijst-model wordt.

dat weet ik wel zeker

lug to lug is slechts 45,9 mm volgens de berichten

8 likes

op 0,1 mm na dus gelijk met mijn ZEP 38mm (46mm L2L)

2 likes

super dus :star_struck:

1 like

Mocht iemand de A386 manufacture willen kopen zonder naar de fabriek te hoeven reizen;

8 likes

Zo. Hoppa. Dit is m.

Jammer dat die niet goed overkomt op een foto. :sunglasses:

29 likes

Wel jammer dat je eerst moet betalen voordat ze m verzenden :laughing:

Heb je hem live gezien?

1 like

Nee. Maar dat is bij zenith altijd. Veel mooier irl

1 like

Dat geloof ik. Blijft een mooi merk.

1 like

Ze willen 'm wel leveren, is bij R… wel anders als je een mailtje naar customerservice stuurt. :joy:

1 like