Game, set & match!
Op YouTube zijn ze aan het rellen over dit horloge. Sommigen zeggen dat dit horloge lijkt op “De La Lucs” anderen zeggen Daytona.
Ik heb eerder een linkje gepost van Zenith zelf. Daar verwijzen ze voor verschillende onderdelen van et horloge naar het Zenith ontwerp waar ze het design van dit horloge op gebaseerd hebben.
En ja, de Zenith de la Luca wordt ook genoemd.
Ach Rolex fanboys zoals Paul Thorpe, Jordy Goodman (the time teller), Bark & Jack krijgen in hun comments ervan langs omdat ze zeggen dat dit een Rolex kopie is.
het gaat los hoor, die dealers verslikken zich in de hype, 656 views in een uur, ik denk dat die kerel wordt platgebeld
edit: advertentie al weer weg
Ja de advertenties op cjrono24 komen en gaan ook weer snel weg.
Ach ja, ik kan wel 100x zeggen dat ik het een prachtig horloge vindt, wat ongetwijfeld ook kwalitatief geweldig is, maar dat wordt gewoon genegeerd, want ik vind hem op een Daytona lijken, en daarmee wordt ik blijkbaar in een Rolex hoek geplaatst.
Prima hoor
Dat zeg ik niet Je bent wel heel enthousiast de slachtoffer rol aan het opzoeken zo
Het zou mij niks verbazen als dit een wachtlijst-model wordt.
op 0,1 mm na dus gelijk met mijn ZEP 38mm (46mm L2L)
super dus
Wel jammer dat je eerst moet betalen voordat ze m verzenden
Heb je hem live gezien?
Nee. Maar dat is bij zenith altijd. Veel mooier irl
Dat geloof ik. Blijft een mooi merk.
Ze willen 'm wel leveren, is bij R… wel anders als je een mailtje naar customerservice stuurt.