Ah ja. Maar dat had ik je al gezegd
Krijg voor een Zenith die ik op het oog heb voor mijn gevoel een ontwijkend antwoord, wat vinden jullie;
Geen idee. Stel de vraag eens in zenith only
Misschien is die dealer een AD?
Ik denk het wel in elk …Only past.
Het is geen AD.
En heeft die m dan zelf in huis? Of besteld die die pas als je koopt?
Want een grijze dealer kan natuurlijk ook nieuw leveren. En dan wordt die recent afgestempeld.
Wat heb je eigenlijk op het oog?
niet altijd, ik heb wel eens horloges gekregen zonder datum en stempel op de pas, ik kan me voorstellen dat het dan een hele klus kan worden om garantie te krijgen, al heb ik bij Zenith de ervaring dat ze niet zo moeilijk doen met garantie
Ja. Dat kan.
Maar ik bedoel dat die bij bestelling door de grijze dealer bij de Ad wordt gekocht en dan stempelen ze hem. De grijze stuurt hem dan door.
Is toch gewoon prachtig. Zelfs op deze beroerde foto!
Mijn enige aankoop bij C24 ging goed ook al was het een tussenpersoon, die haalde hem gewoon bij de AD en was voorzien van een gestempelde kaart (van te voren nagevraagd per mail) anders had ik hem teruggestuurd.
Je bedoeld dat die van jou binnenkort in het blauwe gedeelte komt?
Heb je hem al besteld?
Nee, komt met grote zekerheid niet in het blauw. Ik wacht nog met mijn beslissing voor een evt. vervanger.
Ik heb nog nooit iets gehad verder met zenith, te drukke dials of net niet mijn ding (te dressy), maar deze nieuwe Chronomaster sport is 100% mijn ding in het wit. Hij gaat er komen als de andere horloges afgevinkt zijn.
Wie gaat er nog meer 1 halen?
- Ja, ik wil er een!
- Nee, ik niet.
- Misschien, eerst zien dan geloven.
0 stemmers
Nog 365 +11 dagen en dan zit hij om mijn pols. Had gehoopt op een BLRO op mijn 40ste maar ga daar niet op wachten en zeker niet de premium betalen.
Sinds ik de defy classic ceramic heb, ben ik meer op zenith gaan letten. Ze maken toch prachtige horloges en de chronomaster sport staat bovenaan mijn lijst.
Dit voor 7 tot 8k is wat mij betreft een no brainer
Dit zier er beter uit dan die platte stukken staal op vrijwel alle Rolex modellen. Kijk eens naar een day-date en de tranen springen in je ogen.
Ja. Maar die heeft dan wel weer een dag aanduiding. Dat is ook handig
mee eens, toch prettig om te zien dat het al donderdag als je dacht dat het woensdag was, is het weekend een stuk dichterbij.
De ik ben geen Daytona hommage post van Zenith:
https://www.instagram.com/p/CKmzmJNg4KX/?igshid=29kntliuze3u
Prachtig spul maakt Zenith tegenwoordig! Jammer dat het niet altijd de eer en bekendheid krijgt…maar voor mij de mooiste horloges. En misschien hoort die underdog-positie er ook wel een beetje bij
Het D-woord