hahaha. over een week of 2 weet je het.
Die 104 in groen is wel echt mooi hoor. Zou leuk zijn om regelmatig een live pic te zien op horlogeforum daarvan. Ik gok dat je de serica gekozen hebt. Pvd 1521 is ook cool. Nietwaar @Stevil85?
Mooi om te zien wat men denkt. Heeft totaal geen invloed en boeit niet , maar grappig om te zien. En om de 2 weken tijd door te komen is het ook prima .
Heb de 1521 pvd nu een paar dagen en idd het horloge maakt al mijn verwachtingen waar. Was even een beetje bang dat de maatvoering te groot zou zijn voor mij, maar dat valt alles mee. Stoer horloge die voorlopig al het andere spul in de horlogedoos laat zitten
Zeker
Ik hoop de nomos… Die lijkt me zo gaaf dan wel ik m toch eens live zien onder het genot van een biertje op de driesprong dit voorjaar Jeronimo. Andere horloges overigens ook wel
Welke het ook is, biertje kan altijd.
Hot? Er zijn er vier van op het forum. Ik denk dat @jeronimo de Archimede al uit had gesloten want schrouded lugs, en de Yema al weg was vanwege de hoogte.
Hanhart, Sinn, Mühle Glashütte en Christopher Ward niet serieus nemen vind ik dom.
Misschien vind ik de Mühle Glashütte Terrasport II wel het mooiste horloge uit deze hele rits. Het is een bandenswapper pur sang, het is een flieger met een leuke twist en een paar mooie accenten, de kwaliteit van Mühle is uitstekend, en met een beetje mazzel heb je een uurwerkje met geblauwde schroeven en spechthals-regulering op de balansbrug.
2 Wochen Lieferzeit klinkt alsof het zomaar een Hanhart, Sinn of Mühle zou kunnen zijn.
Evengoed heb ik Serica gestemd. Vive la France!
Let ook maar op de comments. Valt mij op dat die altijd positief zijn. Is in ieder geval een merk met positief vibe eromheen.
Sarcasm
Eens
De Baltic natuurlijk!
Krijg de melding dat het al de post is. Waarschijnlijk dit weekend al binnen.
Omdat het allemaal sneller gaat, de eerste afvallers. Na vandaag valt er elke dag een af…

Horloge is al binnen…
NA volgt zo…
Ben benieuwd!
Jammer, die Hanhart was tof geweest!
Ben benieuwd!
Die is zeker tof, en de stalenband is erg mooi en zeer degelijk, zeker voor die prijs. Ik heb deze gepast, witte plaat met stalen band. Erg mooi maar toch niet wat ik zocht.