Nieuweling zoekt chronograaf van een gerenommeerd merk

Oh ik ben al te laat :rofl::rofl:

Prachtig zo’n speedmaster 🫣:wink::kissing_smiling_eyes:

:rofl: tactvol :rofl:

2 likes

Bad timing :sweat_smile:

Ja Floris ,had je nu een Speedmaster gehad …was de kans op bad timing minder groot geweest ….gekheid natuurlijk , echter zo’n topic moet je helemaal door akkeren voordat je reageert ….en het overkomt me ook weleens ,dat ….

1 like

Net alsof je bij je eerste post nog niet had gezien dat ik een Speedmaster had gekocht. :wink:
Maar maak van je hart geen moordkuil! Alle meningen worden gewaardeerd. :smiley:

Zo is het bij mij niet gegaan.
Vanaf het moment dat ik me voor duurdere horloges ben gaan interesseren, was ik meteen gevallen voor de Speedmaster. Ik kwam hem voor de eerste keer tegen op dit horlogeforum en dacht meteen: ‘die wil ik’. Dus hij was al bijzonder vanaf de eerste keer.

Enicar ken ik niet. Ziet er aardig uit. Beetje veel metal. De kleur rood/oranje op 2 wijzers voelt een beetje random gekozen.
Ieder z’n horloge.

2 likes

De sherpgraph is er natuurlijk in meer kleuren, alleen is het een speurtocht om ze te vinden.

Natuurlijk wens ik je veel draag plezier, ik zou hem met die zichtboden dan wel onderstboven dragen, want die is prachtig.

1 like

:rofl:

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Wat ik zelf een heerlijk bandje vind, is de “Speedy racing strap” (van Bulang & Sons)
Die kun je heel makkelijk erop en eraf halen zonder gereedschap.

4 likes

Dat klopt, wel eens afgevraagd waarom?

Ik had er in het verleden ook helemaal niets mee, zwart, saai, duur, minstens 500 miljoen man lopen er mee rond.

Tot ik 'm eens echt ging passen en bekijken (3861)…

Inpakken en wegwezen. :ok_hand:

4 likes

Ok ik ga er eens 1 passen!

2 likes

Hahaha, je hoeft het niet te doen om ons te pleasen hè? Als je hem niet mooi vindt, vind je hem niet mooi :wink:

Die Enicar daarentegen :heart_eyes: Sowieso ook een heel mooi merk. Ik heb er vorig jaar pas van gehoord toen ik de Sherpa ging passen. De eigenaar vertelde me toen alles over Enicar.

1 like

Dank!

Saffier omdat ik dat iets strakker vind staan.
Ik weet dat hesalite dichter bij de originele Moonwatch staat, maar het iets bollere plexiglas vind ik niet persé mooier. De “milky ring” bij de saffier vind ik niet heel sterk aanwezig en eigenlijk vind ik dat het ook nog wel wat heeft.
Verder kan je het kloppend hart mooi bekijken door de glazen bodem van de saffier (als je dat zou willen).
Dus beiden prachtig maar voor mij een lichte voorkeur voor het krasvastere saffier.

1 like

Heel mooi horloge en krijg je geen spijt van , veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd! Heel veel plezier van je na

1 like

Ik wilde deze nog voorstellen. Saffier, handwinder, prachtig afgewerkt en 1/20ste van je budget😂. En met stalen bracelet geleverd.

2 likes

Gefeliciteerd! Goede keus… een speedy past altijd en overal!

1 like

Voor mij gaat draagcomfort boven gemak met om- en afdoen, en ook boven levensduur.

Alles met een vouwsluiting op leer heeft bij mij wel een heel erg lange levensduur omdat ik het nooit om zal hebben. In de kist wordt je gracieus oud, als horloge. :slight_smile:

Ik ben het helemaal met je eens, ik begrijp het ook niet :wink:

1 like

Foto’s maken kun je goed hoor!
Wat voor pen is dat trouwens?

2 likes

Geen goedkope pen.
(zonder het gras voor Julian’s voeten weg te willen maaien)

Tactical pen

1 like