Ja, dat begin ik nu ook in te zien. Het is ook maar hoe je er naar kijkt. Een duur horloge ga je niet om je pols vastzetten met vuilniszakbinders.
Nou inderdaad. Ziet er heel goed uit!
Ja, dat begin ik nu ook in te zien. Het is ook maar hoe je er naar kijkt. Een duur horloge ga je niet om je pols vastzetten met vuilniszakbinders.
Nou inderdaad. Ziet er heel goed uit!
Onze topper @SuperC heeft een geweldige “Classic Cars” online staan… Ik zou het wel weten
https://ten2two.nl/products/Zenith-El-Primero-Classic-Cars-p593726044
Mijn zoektocht is ten einde. Althans, voor nu dan, want ik vrees dat het horlogevirus definitief heeft toegeslagen.
Het is een nieuwe 3861 saffier geworden. Wat is deze Speedmaster mooi verfijnd. In het echt, in 3D, is het zoveel mooier dan op fotos’s en filmpjes.
Iedereen bedankt voor de goede adviezen. Ik weet nu wat er meer voor moois bestaat. In ieder geval Zenith, Tag Heuer en Fortis hebben mijn aandacht gekregen door dit topic.
Het horloge heb ik zojuist opgehaald. Een paar foto’s vanuit de auto:
Knoop snel doorgehakt. Gefeliciteerd met deze mooie NA
Goede keuze! Veel draagplezier toegewenst!
Fantastisch mooi! Heel veel plezier van dit iconische horloge! We zien je foto’s graag in het Speedmaster Only topic!
Mooie keuze! Geweldig horloge.
Die past ook makkelijk 2 keer binnen het budget, dus geen probleem lijkt mij
Nououou…
Dit is wel heel cool
Prachtig! Gefeliciteerd en geniet er van. Dat komt vast en zeker goed.
Ja, die is wel goed, prijs is er ook wel naar
Goedkoper dan de Omega vouwsluiting.
Gefeliciteerd met je Moonwatch, goede keus maar belangrijkste is dat je er een klik mee hebt. Wens je veel draagplezier.
. O ja, in je eerste post had je het over waardevastheid, laat dat los. Koop een horloge altijd waar je een klik mee hebt. Spaar anders door voor een Rolex of Patek, enz. Voor alle andere merken durf ik eigenlijk geen voorspelling te doen w.b waardevastheid.
Johan ,welkom op het forum en naar aanleiding van je vraag meteen de advies functie in optimaforma geprikkeld bij de leden ! Een mooi topic, en weer leerzaam ,tot gevolg Rest me je een dikke proficiat te wensen voor de keuze van je mooie Speedmaster:ok_hand: Veel plezier ermee.
Heel gaaf horloge. Staat bij mij ook hoog op wishlist.
Geniet ervan!