Interessant. Misschien een domme vraag, maar daar raak je enkel als je effectief ook het vliegtuig neemt? Of is er een andere manier om de tax free zone in te komen?
Zo lelijk. Doe dat nou niet.
Alvast bedankt iedereen, ik ben blij met de reacties. Ik vind het ergens toch sneu dat je voor je eerste luxe aankoop bij een AD (en dit ook communiceert naar hen) zo’n onzin aanbieding krijgt. Ik heb de AD direct een heel specifiek horloge gevraagd en mijn intentie getoond om te kopen. Geen 2 koffies en een geschiedenisverhaal, gewoon tonen en kopen. Helaas is dit gezien als een ideale kans om hoge winst te halen.
Zijn de nieuwstaat deals op Chrono24 bij een verkoper met hoge ratings ook te vertrouwen als ze binnen de EU gelocaliseerd zijn? Of blijft het daar uitkijken?
20procent moet lukken hun marge is 40 procent succes goede keuze in iedergeval.
De speedy is een horloge die ik al lang wou, en heb nu een bepaalde milestone behaald waarvoor ik hem wil kopen. Ik heb er bij wijze van 5k voor over maar ook 10k, zolang ik maar marktconform betaal.
Dan moet 39% ook wel lukken toch?
Man man man wat een hoop verhalen uit grootvaders tijd in dit topic.
Persoonlijk zou ik zeggen, alert blijven op chrono. Hoor daar zowel positieve als negatieve reacties op. Maar ik zou een horloge altijd willen passen en om de pols zien, gaat wat lastig op chrono.
Nee een 20 procent korting is gewoon netjes met die belachelijke verhogingen van de laatste tijd.
Are you kidding me? Maat.
Jij komt binnen lopen en geeft aan dat je een specifiek horloge zoekt dat zij verkopen en dan moeten ze jou maar meteen 15% korting aanbieden en anders is het ‘sneu’ en een ‘onzin aanbieding’?
Jij komt nota bene hier vragen of het goede deal is wat een onzin topic dit
Hi Fred, ben wel benieuwd naar een tip maar ik heb geen idee hoe ik je een PB stuur. Ik zag het ergens in de FAQ maar vind het niet 123 terug.
Menno, je zit al een tijdje op het forum, dan weet je toch dat de marge van een AD afhankelijk is van het merk wat je koopt. 40% is echt niet de standaard, 30% komt meer in de buurt!
Is niet zo moeilijk hoor, klik op mijn naam. Dan zie je bericht staan (is dus een pb) en dan komt ie vanzelf bij mij binnen.
je moet een boardingcard scannen bij het afrekenen. Of je daarna daadwerkelijk instapt is een tweede. Maar je kunt het combineren met een leuke vakantie of werk.
Panarai zeker? Dan wordt je nog steeds opgelicht met 30%
Dan niet fred fijne dag nog
Weet jij meer dan ik dan hoor ik dat natuurlijk graag , wens jou wel een fijne dag hoor. Meningen kunnen verschillen
Zeker geen Panerai, zit al in de collectie en 1 vind ik van “Panarai” wel genoeg, maar je bent slim, je leest goed. Zijn er niet veel die het opvalt
Heerlijk topic. Veronderstelde marges en veronderstelde kortingen die verondersteld standaard moeten kunnen. Ingewikkelde communicatie over een leverancier(WW=William Wien) die wel ***% korting geeft, bijdehandje één roept dit, bijdehandje twee roept dat, bla bla bla.
Koop dat ding gewoon bij een verkoper die je aanstaat en elke korting is meegenomen. En ik zou de versie op staal doen trouwens…
Dus jij vindt alles best qua korting als de verkoper je maar aanstaat en aardig is. Kom op man dat die €200,00 korting krijgt op €7700,00 is echt het vel over je neus halen maar dat vind ik dus persoonlijk. Of je moet geld teveel hebben en gewoon op list kopen, ken er wel een paar die dat doen. Mijn zegen hebben ze, maar je bent dan echt een dief van je eigen portemonnee.
Ik koop altijd gewoon list. Korting is voor de schrapers