mee eens. Geen kopie, wel erg vergelijkbaar. En ook weer niet
Helaas zijn deze min of meer doorlopend uitverkocht zo lijkt het wel…
FC…
Vergelijkbaar?? Beide Chrono’s…daarmee is alles wel gezegd denk ik…
Hij mag er zijn, en de kans dat je hier mee dood (of levend) wordt gevonden is groter dan met de echte, want schier onbetaalbaar Mss heeft Rolex zelf wel een kans laten liggen door deze niet in het programma te hebben, maar ook dan zal ie voor de meesten onbetaalbaar zijn.
Na ff googlen van dit model kwam ik ook op een Rolex-forum terecht (rolexforum.com) waar heel wat meer ontspannen tegen de Steinhart-kloon aan wordt gekeken dan de door de hond of kat gebeten Rolex-lovers hier. Ze kunnen het zelfs waarderen en vallen alleen over de dikte maar vinden de 42mm doorsnee ook al vaak te groot
Zag nog ergens een opmerking over de dikte van deze Ocean One: That’s Panerai territory!
In ieder geval is de bezel van de Breitling wèl goed uitgelijnd!
Ik sluit niet uit dat ik zo’n Steinhart racetimer in blauw op staal nog eens koop. Ik vind hem geslaagd(er dan die Tudor).
Tuurlijk, uurwerk en historie is niet vergelijkbaar, maar dan ook voor minder dan 1/4 van de prijs van de Tudor.
42mm vind ik persoonlijk ook te groot. En 18mm dik gaat nergens over. Tenzij je alleen t shirts draagt ofzo.
Of opgestroopte mouwen, dat vereist mijn werk
iedereen gezien dat er een tweede variant is met zwarte subdials op witte plaat ?
Als deze post dubbel is, dan mijn excuses !!
Ik kreeg vandaag een mail dat ze nu ook een Ocean One 39mm hebben.
Wel leuk voor de liefhebbers van de wat kleinere duikers
https://www.steinhartwatches.de/de/taucheruhren/ocean-one-39.html
Hier een eerste review