nieuwste Christiaan van der Klauw planetarium eccentric

wow, prachtig ding met planeetbanen die net als in het echt niet precies cirkels rond de zon zijn. https://
(in feite zijn het ellipsen maar verschoven cirkels zijn al een stuk betere benadering)
En met alle 8 planeten. Je moet wel 227.000 euro op de plank hebben liggen, of je kan voor het el cheapo model gaan voor 208.000 euro.

11 likes
4 likes

Pffff, mooi stuk techniek maar 2 ton :no_mouth::no_mouth::no_mouth:

En dan nog €27.000 he :joy:
Ik vind €27.000 al teveel hoe veel ik CvdK ook waardeer, laat staan +€200k

1 like

Ach ik denk met een beetje onderhandelen dat die voor 2 ton wel mee kan :yum:

1 like

De techniek die erachter zit is wel super interessant en natuurlijk erg gecompliceerd. Echt vakmanschap. Maar €227.000,-? :man_shrugging:

Je krijgt er wel een Swiss kubikkie bij

Had hem al voorbij zien komen ja heel erg mooi en bijzonder. Er zijn wel andere modellen die iets goedkoper zijn en ook erg mooi!

Gelukkig loopt deze wèl gelijk.
Die in het andere topic zat er een paar jaar naast, sindsdien let ik er een beetje op… :blush:

Laten we het schoon houden, dubbel topic

@Jur

Ik blijf ze heel mooi en bijzonder fascinerend vinden, vooral ook de versie met de 3D maan erin.

Met de ‘standaard’ 15% korting die je altijd wel krijgt kun je die er dan direct mooi bij kopen!

En de 15% die je dáár weer op krijgt een leuke Omega Aqua Terra, en van de korting daarop nog een leuke Seiko!
Idee voor een topic? Horloge reeks maken van duur tot aller goedkoopste. Beginnen met een horloge en dan van de korting weer een andere en van de korting daarop nog één, etc. etc.

En zo heb je dan ineens een hele collectie!

Topic bestaat reeds.