Het is vast een moeilijke beslissing geweest.
Ik wens alle bij Niglo watches betrokkenen veel geluk en gezondheid.
Het aanbod op de website was fantastisch.
Bedankt voor de bezorgdheid. Ik ben inmiddels opgeknapt en het gaat goed me me. Het stoppen heeft niks met mijn gezondheid te maken. De kleur op mijn wangen is terug en ben weer op gewicht dus kan er persoonlijk weer tegenaan
Vind het heel heel jammer dat de stekker er uitgetrokken is!
Gaat veel tijd , geld en energie zitten in een nieuwe onderneming en hoe je het ook wendt of keert, en/of wat de reden ervoor dan ook is, het is spijtig dat er zo snel een einde aan gekomen is.
Wat heb ik genoten van de enthousiaste verhalen over allerlei soorten en types van horloges. Bakken met kennis kon, en kan Harry over je heen storten.
Hij neemt je met groot gemak mee aan de hand en voert je langs modellen en ontwikkelingen, zodat je ook oog kreeg voor iets anders dan het geijkte.
En dat zorgde bij mij altijd voor een grote glimlach als ik dan weer vertrok.
Vóór Niglos watches had ik al contact met Harry, gewoon via het HF, en ik kende hem toen als een liefhebber. Ik vind ik het een byzondere prestatie dat hij z’n enthousiasme en passie zo duidelijk zichtbaar wist te houden bij Niglo’s.
Nu lees ik meer reacties hierboven mijn bijdrage en ik zie dat ik echt niet de enige ben.
Dat kon ook gewoon niet eigenlijk. Dat zal dan toch ook fijn zijn om te lezen
Harry, blijf zichtbaar alsjeblieft, en ga jouw klokken weer lekker hier laten zien.
Bedankt voor de fijne horloges die ik bij je mocht en kon kopen.
@anon34385602 ik hoop dat jullie stoppen in goede gezondheid, verstandhouding en niet omwille van financiële tegenslagen. Ik vind het erg jammer en keek graag bij jullie op de site. Om positief af te sluiten, kun je de dagen nu weer ‘afsluiten’ met een plaatje van je eigen collectie!
Was maar voor de Show, denk ik. De leek weet het toch niet. Maar Harry, @anon34385602, mogen we weten wat de reden van jullie beslissing is? Het is zo abrupt