Niglo is offline

Spijtig…

10 likes

Lijkt me ook erg lastig vol te houden. Horloges in de mid-range prijsklasse geserviced willen verkopen inclusief garantie, en er zelf nog iets aan over houden.

Kan het mis hebben hoor, misschien ligt de reden wel ergens anders…

He, wat jammer. Was een leuke aanvulling door hun net iets andere focus in horloges.

1 like

Jammer zeg, ben benieuwd wat de reden is, was de afgelopen weken nog erg actief en had niet het idee dat het aan het doodbloeden was.
Maargoed, er is maar een iemand die dit weet…

1 like

Zag het net op instagram. Wel snel om op 1 nov te moeten melden dat je per dezelfde dag stopt. Heel jammer voor de betrokkenen.

1 like

Zonde en verrassend. Zat in mijn standaard lijstje om in de gaten te houden voor leuke aankopen… Wens de mannen het beste :slight_smile:

1 like

Ik denk dat er wel meer dan één weet waarom. Waren toch ook meerdere personen bij betrokken.

Heel erg jammer… wat de reden ook is ik wens @anon34385602 het aller beste toe👍

1 like

Plotsklaps… jammer voor de betrokkenen dat de stekker eruit moest.

1 like

Succes!

1 like

Ja, @Tokes en die Robin (?). Hoop niet dat het te maken heeft met de gezondheid van dat jonge ventje, want die zag er in de filmpjes niet al te best uit. Jammer, hoe meer leuke handelaren, hoe beter het voor de liefhebber is.

9 likes

:joy::joy::joy:

Het was niet echt grappig bedoeld, ik maakte mij echt zorgen om zijn gezondheid :smirk:

4 likes

Ik maakte mij daar ook soms zorgen om

2 likes

Beetje pips alleen wel.

Maar jammer dat jullie ermee stoppen mannen @anon34385602

1 like

Ik google me gek, maar ik zie het al. Rot!

1 like

https://www.nigloswatches.com/

Beetje overbodig je had gewoon op zijn forumnaam kunnen klikken.

Gast :laughing:

4 likes

Voor iedereen die denkt: “Over wie hebben ze het?”

1 like