Niglo is offline

:upside_down_face:

2 likes

Heel veel succes en plezier toegewenst in dit avontuur! In ieder geval is een belangrijk deel van de mogelijke clientèle nu al op de hoogte :wink:

2 likes

Veel succes en plezier, Harry :+1:

2 likes

Zo, eindelijk eens tijd om te reageren: gefeliciteerd Harry! Ik heb mezelf even onder curatele gezet maar als dat over is kom ik graag bij je langs! :grinning: :+1:

2 likes

Harry. Wat een gave en dappere stap. Zo veel respect voor mensen die hun hart volgen en het pad kiezen waar ze gelukkig van worden. Ik wens je zeer veel succes toe. Wie weet adopteer ik nog wel eens een mooi exemplaar van je :hugs::grin::+1:t3:

2 likes

Heel veel succes!
Ik houd je site en insta in de gaten.
Hopelijk komt er snel een Omega SMP voorbij. :sweat_smile:

3 likes

Wat is dit toch weer leuk!!

Mochten mensen het nog niet door hebben… ik heb de eer mogen hebben het logo van @anon34385602 te mogen ontwerpen. :pray:t2:

En dit is toch weer next level…

Een super mooi mondkapje met het ontwerp er op! En Harry stond er op mij gratis en voor niets het eerste exemplaar te sturen.

Super bedankt Harry en ik ga hem met heel veel plezier (hopelijk hoeft het niet te lang meer) dragen!!

32 likes

Hey Jur!

Wat leuk man dat je dit hier deelt en ook nog op zo’n creatieve manier! Dank je wel; dat wordt zeer gewaardeerd hier bij Niglo’s Watches! :blush:

We zijn trots op ons logo en ik vind het ook een eer dat jij het voor ons hebt willen ontwerpen!

Draag hem in goede gezondheid! en tot de volgende keer weer! :+1: :wink:

14 likes

Ik heb net even die vriendelijke zoekmachine gebruikt en de site gevonden. Erg mooi! En wat tof dat je van je hobby je beroep kan maken! Succes er mee.

4 likes

Hahaha, als er dan hier nog meer lof toegezwaaid kan worden dan laat ik hier meteen ook mijn fantastische Longines zien die ik bij Nigloswatches wegkaapte…

12 likes

Of deze parel die ook bij Harry is gekocht:

10 likes

Maar euhhhh, jouw Longines gaat toch niet meer likes krijgen dan die van mij hoop ik???
Anders moet ik terug naar Harry :rofl:

2 likes

Dank je voor de vriendelijke woorden Jurriën! :slightly_smiling_face: :+1:

2 likes

Hey Franque, ouwe reus! Dankje voor jouw support kerel! :+1: :wink:

1 like

Hee kerel, dankjewel! :blush: :+1:

2 likes

Haha, als je er zelf maar blij mee bent toch? Ik wel met de mijne :heart_eyes:

2 likes

Wat leuk! Ik heb er nu ook 1 in de auto liggen haha.

2 likes

Kijk! Dragen ook nog eens fijn! :+1:
Dan heb je vast iets moois bij @anon34385602 gekocht.

3 likes

Ja een leuke 16014!

8 likes

Kijk aan! gefeliciteerd! Het is gelukt een mooi DJ te scoren! :partying_face:

3 likes