Super, heel veel succes.
Mooi man! Echt super gaaf!
Vanmiddag met je rechter hand gesproken die net als jij zo trots als een pauw is!
Ik zal jullie site zeker volgen en wie weet een aanschaf doen, koop graag van liefhebbers!
Jullie gekozen markt is mij nog ietwat nieuw , maar vind hem met de dag interessanter worden.
Veel succes en vooral veel plezier gewenst met deze prachtige stap.
Hier loopt alles goed.
De presentator.
No shit!
Van harte! Mooi initiatief, veel succes gewenst. Leuk en helder filmpje ook!
Sherlock!
Harry, veel succes en plezier met je nieuwe werkhobby!
Succes Harry, goeie zaken gewenst
Heel veel succes en vooral plezier gewenst Harry.
Mooi!
Veel succes en vooral ook plezier.
Gr. Marc
Leuk! Heel veel succes…
Veel plezier met dit avontuur.
Ik wil je wel een vraag stellen. Niet als kritiek maar uit oprechte interesse. Je stelt dat je al dik vier decennia met de horlogehobby bezig bent en dat je nu van je hobby je beroep gaat maken. Ik zie dat persoonlijk als onverenigbaar. Iedereen verzamelt anders, maar verzamelen draait voor velen om het zoeken van dat éne exemplaar van dat bijzondere model waar je al jaren naar op zoek bent. Of om het ontdekken van nieuwe horloges in nieuwe (prijs-)categorieën. Het is als het ware een ontdekkingsreis.
Ik geloof dat er na 45 jaar weinig meer te ontdekken valt maar de essentie van zakelijk horloges inkopen en met marge verkopen is omzet draaien en ik zie niet hoe dat valt te rijmen met de kieskeurigheid van een liefhebber. Een AVW, bij wijze van, krijgt bij de vleet aanbod van particulieren en heeft de luxe daaruit te ‘cherry picken’ wat zij willen overkopen en aanbieden. Maar als ik je site erbij pak dan moet ik – met alle respect – concluderen dat op het gebied van kwaliteit concessies zijn gedaan ten behoeve van kwantiteit. Hoe rijm jij dat persoonlijk, als liefhebber, met je hobbyistenhart? Is het iets waar je tegenaan loopt of is bijvoorbeeld 100% authenticiteit van horloges (ongepolijst, originele lume etc.) iets waar je nooit te kieskeurig in bent geweest?
Ik merk hierbij op dat de tendens in de horlogemarkt mijns inziens (en ik hoor dit ook van anderen) steeds sterker neigt naar topprijzen voor topstukken en gebrek aan animo voor alles wat daarvoor onder doet. Hoe zie je de plaats van jouw aanbod in die schets van de markt en wat is je doelgroep?
Wat leuk Harry! Afgelopen tijd had je al wat hints gegeven en had het een beetje zien aankomen:grin:.
Prachtige website en aanbod! We komen elkaar zeker weer tegen. Succes ermee en we houden contact👍
Het was mij persoonlijk niet opgevallen dat hij concessies deed qua kwaliteit, welke horloges zijn bijvoorbeeld niet origineel en/of gepolijst? En is dat erbij genoemd?
Hee, Harry, wat cool!
Gefeliciteerd met deze sprong in het diepe, jij flikt het gewoon, respect!
Ben benieuwd naar je winkel, zal je site regelmatig bezoeken!
Ik denk niet dat dit feestelijke topic daar de aangewezen plaats voor is
Succes Harry
Lekker hoor Harry . Zet hem op man. Ga zeker even neuzen in je shop. Want als er wel iemand is waar je prettig zaken mee kunt doen ben jij het wel! Eindbaas 2.0!

Ik denk niet dat dit feestelijke topic daar de aangewezen plaats voor is
Look who’s talking.
Wat bedoel je precies met

dat op het gebied van kwaliteit concessies zijn gedaan ten behoeve van kwantiteit

topstukken en gebrek aan animo voor alles wat daarvoor onder doet.
Dus Niglo gaat voor kwantiteit ipv kwaliteit maar heeft tegelijkertijd geen oog voor kwantiteit maar alleen voor kwaliteit ?
Ik snap het niet.