Veel succes met de start van jouw bedrijf. Ik heb de website al bezocht en in mijn favorieten gezet onder rubriek horlogeshops👍
Gefeliciteerd met het openen van je eigen online winkel. Prachtig vorm gegeven site, heel overzichtelijk en ziet er gewoon professioneel uit. Leuk aanbod om mee te starten ook. Wens je veel succes maar dat komt wel goed denk ik. Ik zal de site in ieder geval bij mijn dagelijks surf rondje betrekken.
Mooie stap, heel veel succes! Ik ga in ieder geval eens gluren op je website
Hey Harry,
Super leuk zeg! En een mooie uitdaging zo nog op jouw gevorderde leeftijd. Misschien weet deze inmiddels ook de 50 gepasseerde oude kneier je nog eens te vinden voor een leuke youngtimer.
Heel veel succes alvast en ik ga eens googelen op jouw nieuwe webshop.
mooi verhaal en veel success gewenst met het nieuwe avontuur!
Hahaha ja lees het nu ook
Hoi Harry, we kennen elkaar niet… maar je avatar en je opvallende naam hebben er voor mij altijd uitgesprongen. Leuk om te zien wie er nu achter zit Ik wens jou en Toke dan ook veel succes!
Site ziet er goed uit en jullie hebben al een leuk aanbod
Leuk! Succes!
Wat leuk heel veel succes gewenst!
Geweldig . Heel veel succes. Weet dat ik voor weinig mensen zoveel bewondering heb dan voor mensen die op latere leeftijd nog hun droom volgen. Beter dan achter de geraniums op het einde te gaan zitten wachten.
Succes hoor
(Oh ja, het is “Dial” )
Heel veel succes Harry.
Zoals je zelf al zegt beter laat dan nooit !
Heel veel succes met jullie bedrijf !
Congrats Harry, net eens gekeken naar de webshop. Veel succes toegewenst
Stoere keuze! Veel succes gewenst
Veel succes gewenst…
Succes!
Die Junghans !
Succes Harry, mooi initiatief !
Succes Harry!
Wat gaaf Harry! Van harte. Het doet mij deugd de DD niet op je site te zien staan
Vele succes gewenst!