Gefeliciteerd! Elke nieuwe ondernemer kan altijd op mijn hartelijke ondersteuning rekenen. Veel succes!
Zelf ben ik ook bijna een volleerd horlogehandelaar. Nog niet alle aspecten van het vak heb ik onder de knie, maar het kopen van horloges kan ik al héél goed…
Mooi verhaal en leuke stap hoor!
Heel veel succes ermee
Gratis tip:
op de productpagina’s refereer je naar
“NIGLO’S GUARANTEE”
En op de uitlegpagina op https://nigloswatches.com/service-en/service-repair
Wordt gesproken over “Niglo’s Warranty”(wat volgens mij ook een iets juistere term is).
Succes, en mooi om te zien dat iemand zo’n stap durft te zetten.
Goed man!
En een mooie, duidelijke, en goed werkende site.
ja Harry,
veel respect hoor, op latere leeftijd nog een onderneming uit de grond stampen
dat getuigt van veel durf en levenslust
het ga je goed en dat je er nog zéér lang van mag genieten
Veel succes en plezier toegewenst Harry.
Tsjonge jonge, je let even niet op en er is een draadje van bijna 90 berichten!
Super tof Harry, alle succes gewenst.
Heb het nodige met jou uitgewisseld aan horloges. Ging altijd perfect.
De verhalen eromheen en de historie van een bepaald type horloge maakten het nog leuker.
Hoop dat je die kennis bljjft etaleren want het is veel leuker om speciale dingen te weten over het horloge van jouw keuze.
En ik heb nu al 2 hele mooie exemplaren gezien.
Jij kent mijn smaak een beetje, dus je zou een vermoeden kunnen hebben
Ziet er mooi uit allemaal en ook bij mij sta je dus al in de favorietenmap.
Succes gewenst!
Wauw Harry, wat ontzettend gaaf om je plannen te horen! Inspirerend om je wens tot persoonlijke groei en je passie te horen Veel succes en plezier, de sprong in het diepe is daarnaast al een felicitatie waard!
Echt gaaf Harry!
Succes!
Zag een trade-in optie dus denk dat het voor mij tijd wordt mijn collectie eens onder de loep te nemen
You scared me for a moment there…
Heel leuk dat er een mooi adres voor horlogeliefhebbers bij komt! Heel veel succes en misschien doen we in de toekomst nog wel zaken!
Mijn beste,
Ook op rijpere leeftijd ervaringen opdoen die het levensperspectief verruimen!!
Succes dan ook met deze magnifieke verwezenlijking.
Orologio Signaturis Temporis
Supergaaf Harry, gefeliciteerd!
Klinkt heel goed, succes!!! Succes !!
Whoah vet man, succes niglo!
Top Harry, veel succes en dan ga ik nu even winkelen bij je
Beste Harry,
We kennen elkaar van een aantal deals en onze contacten via PB. Ik wens je enorm veel succes met het nieuwe bedrijf. Als ik ooit ga “ruimen”, zal ik jou dat als eerste laten weten.
Groet, Richard.
Beste horlogevrienden !
Wat een mooie en opbouwende reacties heb ik van jullie mogen ontvangen. Het klinkt misschien gek, maar ik ben er echt door geraakt. Het is overweldigend, hoeveel leuke bemoedigende posts ik in dit topic heb gelezen. Dat doet een mens heel goed!
Jullie moeten weten dat ik dit heel erg waardeer, want ik ben en blijf natuurlijk wél een echte HF’er in hart en nieren. Ik heb hier door de jaren heel veel bij geleerd over onze mooie hobby en ook heel veel plezier gehad en nog steeds!
HEEL HEEL ERG HARTELIJK BEDANKT!!!
… en dat laatste zeg ik zeker ook van harte namens compagnon Toke @Tokes die net als ik geraakt is door de vele mooie reacties! Ook namens hem hartelijk bedankt!
Ook wil ik Jur @Jur de forumbeheerder heel hartelijk bedanken! Mijn topic heb ik na overleg met hem geschreven.
Sommigen van jullie ken ik persoonlijk goed, dus ik stuur gedurende dit weekend nog wel wat PB’s rond.
Dank nogmaals en voor nu een geweldig goed weekend toegewenst!
gaaf Harry! Een droom die uitkomt Geniet ervan en heel veel succes toegewenst!!
Heel veel plezier met je nieuwe onderneming!
Je gebruikersnaam is inmiddels ook aangepast.
Geheel in de lijn van wristcandy etc is nu ook bij jou duidelijk waar je voor staat!
Heel veel succes!