Hoi,
Komende zaterdag ben ik een paar uur in Nijmegen. Ik vroeg me af, kent deze stad misschien een aantal interessante horlogezaken met vintage horloges van bijv. Omega?
Matth
Hoi,
Komende zaterdag ben ik een paar uur in Nijmegen. Ik vroeg me af, kent deze stad misschien een aantal interessante horlogezaken met vintage horloges van bijv. Omega?
Matth
Van baal zit n Nijmegen centrum.
Die verkopen onder andere omega.
Niet ver van Van Baal, op Plein 1944, zit Uyen. Die heeft volgens mij wel vintage.
Dank allen voor de tips!
Van Baal heeft alleen geen vintage maar zeker de moeite waard om te gaan kijken
Yep van baal zeker de moeite waard ken ze al jaren persoonlijk.
En idd Yuen heeft leuke vintage maar meestal geen omega maar wie weet.
Als je bij van Baal komt doe ze de groeten van me!
Toke
Ik liep vanmiddag toevallig binnen bij Uyen, hij had wel wat vintage, vooral jaren 50 dresswatches, een leuk Cartier heb ik gezien maar volgens mij geen Omega.
Paar meter verder bij Uyen zit er op de hoek een telefoon zaak met ook vintage horloges.
Als je dan toch in het centrum Nijmegen bent drink dan een biertje bij café Samson of eet een hapje bij Plak, wandel langs de Waal, bezoek de stevenskerk en omgeving en ga naar het Hunnerpark.
@gekkehuus zit ook in Nijmegen en heeft vaak mooie omega’s, maar weet niet of je zo kort dag iets met hem kunt afspreken.
Leuk, Nijmegen is mijn alma mater en ik kom er dus nog weleens (en ken de weg er logischerwijs ook goed).
mooie uitdrukking
Voor mij eveneens. Ik krijg meteen een weemoedig gevoel. Prachtige stad, mooie tijd daar gehad .
Afhankelijk van wat je zoekt heb ik nog wel wat vintage Omega liggen. Je kan zaterdag langs komen mocht je dat willen.
Erasmusgebouw met uitzicht op mijn werk. Zo’n 300m verderop op de kruising met de Kapitelweg.
De wereld is klein, geniet van het mooie weer.
PS: wellicht komt er in de nabije toekomst een regio Arnhem/Nijmegen meeting, wellicht dat je interesse hebt.
Dan heb ik zeker interesse
Ik word ook wat weemoedig met al die Nijmegen verhalen. Ben er naar de MTS geweest, heb er 8 jaar gewoond en 20 jaar gewerkt. En leuke horeca daar! 4 daagse gelopen. In 81 mijn eerste Omega gekocht. Dat adres is daar niet meer.
Veel plezier zaterdag!
Heb vroeger een Omega gekocht bij juwelier Holthuis in Nijmegen toen ik daar woonde. Bestaat dat nog?
Google kent het niet. Naam komt mij wel bekend voor, maar ik was toen nog geen horloge hobbyist.
De mijne ook. Leuk, het is een Nijmegentopic geworden. Gezellig!
Het was wel in de Broerstraat, misschien zit van Baal er nu in. Ik praat nu over begin jaren zeventig.