Nijmegen & vintage Omega

Nogmaals dank voor alle reacties!! :ok_hand:t2:

Ik heb niks met Nijmegen maar vind dit gewoon een leuk topic. Leuk als je ergens naar toe wil, de weg niet zo kent, hier vraagt en dan zoveel reacties krijgt. image

5 likes

Als ik zo vrij mag zijn… Daar zou ik ook wel interesse in hebben. Ik heb 8 jaar in Nijmegen gewoond en woon nu in Arnhem.

@Matth84: veel plezier morgen! Andere tips die nog niet genoemd zijn: Café In de Blaauwe Hand (oudste café van Nijmegen), De Hemel (café en stadsbrouwerij), Kronenburgerpark en Valkhofpark. En als je een bijzondere winkel wil zien, ga dan naar de Museumwinkel. Laat maar weten als je ook nog restauranttips kunt gebruiken.

2 likes

Vloeken in de kerk :wink:

Ik heb de omgekeerde weg bewandeld :flushed:

3 likes

:smile: Ik ben niet in deze regio opgegroeid dus ben gelukkig niet belast met dat sentiment. Ik heb het in beide steden prima naar mijn zin.

1 like

En terecht. Allebei hele fijne steden met ieder een eigen karakter. Wat sowieso beter is in Arnhem is het voetbal :joy:

2 likes

Ben er naar school gegaan LTS Kronenburg :smiley:

2 likes

Ik zet je op de lijst. :+1:

2 likes

Heel aardig van je!! Ik kan er beter een lang weekend van maken volgens mij :smile:

1 like

Overigens kun je in de Burchtstraat een aantal juwelieren vinden zoals Paul van Zeeland, Hemmers, Janssens, waarschijnlijk geen vintage omega maar wel nieuw spul.

Beste kans maak je bij gekkehuus

Have fun :v:

1 like

:smiley::ok_hand:

Daar wil ik nog weleens aan de Marikenbier zitten. Dat doe ik geregeld bedoel ik dan.

3 likes

Precies, mijn idee! En ik krijg zowaar zin om dit ook te gaan doen voortaan!

1 like

Nu krijg ik helemaal heimwee. :wink:

Ik zou een borrel daar met horloge liefhebbers ook wel leuk vinden.??

2 likes

Ik ben later nog naar de MTS in Arnhem geweest ook in Kronenburg meen ik. Kan dat kloppen?

1 like

Oei jij woont erg mooi daar :heart_eyes:.
Groeten uit de voorstenkamp :smirk:

1 like

Werkt

1 like

Dat kan, na de LTS heb ik nog avondschool gevolgd ook op de Kronenburg. Weet nog wel dat de weg naar school prostituees zaten :smile::wink:

2 likes

Het idee was om tussen Arnhem en Nijmegen af te spreken… ivm makkelijkere bereikbaarheid en grotere doelgroep.

Maar wellicht kunnen we een keer een aparte nijmegen meeting organiseren :+1:

3 likes

Zitten

1 like

Heel leuk Jim! Maakt mij niet zoveel uit waar precies. Heb wat met beide steden. En kom uit Meppel rijden. :blush:

In Elst misschien dan?

1 like