Nijmegen & vintage Omega

Je bedoeld de Spijkerbuurt? Wij moesten landmeten leren. Wij gingen met baak en waterpas door de Spijkerstraat want daar was mooi hoogte verschil. Wij deden daar erg lang over volgens de leraar. :joy:

1 like

Is Arnhem. Niet Nijmegen.

2 likes

Ja klopt in de war met Kronenburgsingel. Bedoelde Arnhem. Heb even gegoogeld mijn MTS lag aan Thorbeckestraat.
Heb eerst MTS Nijmegen, Kamerlingh Onnesstraat, gedaan 1 jaar en daarna MTS Arnhem. :sweat_smile:

Was al aan de vrijdag borrel begonnen.:beers:

1 like

Er is maar 1 fijne plek in Arnhem en dat is de bushalte naar Nijmegen. :rofl:

Ik ben geworpen en grootgevoerd in Nijmegen en ga nooit weg uit de oudste stad van Nederland.
Weinig juweliers. Ze zijn al voorbij gekomen met van Baal als mijn thuisjuwelier waar ik al 6 horloges heb gekocht.

Als je tips wilt over restaurants dan hoor ik het wel.

5 likes

Is het zo erg? :wink: Vind wel dat omgeving station Arnhem aardig vreemd geworden is met al die busbanen. Mis de logische route door de stad. Kon gelukkig de Korenmarkt terug vinden. :blush:

1 like

Hoho echt niet dat het voetbal daar beter is in dat wespennest hahaha.

1 like

Ik wil dit topic eigenlijk niet gebruiken voor eventuele meeting aangelegenheden.
Ik heb je op de lijst gezet, binnenkort meer.

:v:

3 likes

Arnhem en Nijmegen zijn allebei leuke steden. Ik heb 35 jaar in Arnhem gewoond en bijna 15 jaar in Nijmegen gewerkt. Kom er graag.

Jammer van de rivaliteit. Is ook nergens voor nodig. Voetbal wordt toch nooit wat in Nijmegen :joy: (sorry Maurice).

Meeting lijkt me gezellig…

3 likes

Over rivaliteit… Je kent de grap uit de 90’s over voetbal tussen Arnhem en Nijmegen?

De burgemeester van Nijmegen is de Hond, die van Arnhem de gebeten hond.
Achtergrond: Ed de Hond was voorzitter van het overleg met politie enz in de regio en bepaalde waar met name politie-inzet rond voetbalwedstrijden was. Dat was volgens sommigen meer in Nijmegen dan in Arnhem.

Maar goed, we dwalen af.
Bijeenkomst? Kleinschalig? Wanneer? Arnhem of NMGN?

1 like

Sinds dit verkeersbord op de Waalbrug staat kunnen ze in Arnhem wel tegen grapjes :wink:

5 likes

Ik houdt me liever buiten deze discussie Tecco :smirk:.

Je weet hoe ik over Arnhem denk :grin:

3 likes

Ik eigenlijk ook. Heb niks met Vitesse en nog minder met NEC. Ik ben voor Feyenoord. Praat dus liever even helemaal niet over voetbal. Ik hou van Nijmegen daarentegen :+1:

4 likes

Grote marktstraat heette dat toen ik was 12 of 13 jaar. (Oud topic zat in een ouwe folder te kijken van Holthuis juwelier met Omega’s) zodoende kwam ik dit topic tegen.

1 like

Ja er is wel wat veranderd sinds die tijd. Nog even nagekeken, ik kocht mijn Genève bij juwelier “van Houten”. Ben nu niet thuis om de bon te checken. Deze zaak is ook al lang weg meen ik.

1 like