Welkom terug Jeroen ![]()
Welkom!
Wel benieuwd naar het verhaal achter de Seiko presage sakura by night.
Ik heb die namelijk ook
We hadden een juwelier die ook Seiko mocht verkopen. Daar had ik mijn Astron ook gekocht.
Dus bij mijn wekelijks rondgang in het centrum uiteraard “even” bij de juwelier kijken… Ze hadden de Presage die dag net binnen gekregen en die kon ik natuurlijk niet laten liggen. De kleur blauw i.c.m. roségouden accenten vind ik echt prachtig (net als de Astron).
Geen spannend verhaal dus ![]()
Ben je er ook blij mee?
Die van mij is helaas defect, maar gaat morgenavond naar een Seiko dealer voor onderzoek/reparatie. Door een val is de balansveer losgeraakt.
Welkom ![]()
Wederom welkom Jeroen😀
@Thomasklw @Johndoe
Likes zijn op… Pas over 8 uur heb ik weer nieuwe…
Bedankt voor jullie reactie!

Welkom Jeroen ![]()
Welkom terug hier op dit mooie forum.
Je hebt een heel fraaie collectie.
De meeste commentaren zijn persoonlijke meningen en moet je je vooral niet aantrekken.
Veel leesplezier gewenst en je zoektocht naar een andere NA.
Bedankt ![]()
Je hebt volkomen gelijk ![]()
Welkom!
Welkom terug Jeroen.
Veel kijk en leesplezier gewenst hier.
Eeeehhhh, dat is het ???
Welkom terug op dit mooie forum. ![]()
Welkom terug Jeroen, het is en blijft een leuk stekje hier
. Tja en dat er soms ergenis is, houden we nooit tegen, doorscrollen zeg ik dan altijd. Doe ik ook, behalve als het systeem kuren heeft dan krijg ik frustratie, maar ja die zet je niet zo makkelijk opzij
.
Maak er weer een leuke tijd van en geniet van al dat moois ![]()
Yup. Dat is alles.
Woonachtig + te + plaatsnaam. Geen gebieden, niet “in” of “op”, geen provincies, geen landen. Sorry, @Pomerans, iets met een pet peeve en OCD. ![]()
Ach, soms zoeken we de grenzen van het betamelijke op. Iets met twee die kijven.
Als het niet te persoonlijk is: Vertel! Daar houden we van.
PS: Ben je biljarter?
Probleem is soms dat men een foto voor het huis maakt of er net naast, noem geen namen maar handig is het niet!
Ja dat klopt. Ik heb ongeveer 20 jaar gebiljart. Vanwege de studie ben ik daarmee gestopt. Heb mij altijd wel voorgenomen om dit weer op te pakken, maar dit is er (nog) niet van gekomen.
Ik ben vanaf mijn 16e tot 39 jaar automonteur geweest. Toen ik 35 was heb ik besloten om het roer om te gooien. Ik was daarvoor al 1,5 jaar in Arnhem naar school geweest voor waterstof- en elektrische auto’s en vervolgens heb ik er voor gekozen om nog een avondstudie op te pakken van 4 jaar. In eigen tijd, op eigen kosten. Dit was best een zware tijd, ook voor mijn vriendin. Naast 40 uur werken, 2 avonden naar school en thuisstudie had ik amper vrije tijd over.
Nadat ik was afgestudeerd en ik het geld bij elkaar had gespaard, heb ik dus de Astron gekocht.
Vrij snel kreeg ik al een andere baan als Technisch Adviseur, salaris ging gigantisch omhoog en was het opeens ook mogelijk om een Breitling aan te schaffen. Dit was iets wat ik nooit voor mogelijk heb gehouden.
Dit is de reden waarom Astron voor mij heel veel waarde heeft.