Nog een nieuw lid! Borracho

Welkom!

Welkom chique verschijning :v:t3:

Bemvindo Frank! We hebben een tijd in Rio gewoond.
Kan je in Sao Paulo met zo een horloge de straat op? In Rio was het niet veilig om het op straat om te houden.
Veel plezier hier!

Welkom!

Welkom op het forum Frank! :smiley:

Bom dia, tudo bem?

Welkom daar in het land van Guaraná en Churrasco… :slight_smile:

Dat was (en is) nog steeds het beste. Mijn vrouw komt uit Rio en dat was een van de eerste dingen die ze mij leerde. Overal klokken op straat en aan het strand, dus daar had je je horloge niet voor nodig. Voor SP gelden dezelfde regels.

1 like

Welkom!

Welkom op het forum! Met een gave duiker op staal zou het een mooi setje zijn.

Weet niet wat je budget is maar denk gelijk van Rolex, naar Tudor naar Oris naar Seiko.

1 like

Welkom :raised_hand_with_fingers_splayed:

En Futbol!
Geen sieraden, geen dure kleding, geen horloges en een beetje geld was het advies, dan had je tenminste nog iets om af te geven als het mocht gebeuren.
Bij mijn vader hebben ze een keer zijn horloge proberen af te rukken. De stalen band heeft toen diep in zijn pols gesneden, ging net goed.

1 like

Welkom!

Ja, een paar Reais in je zak om op het strand een kokosnoot te kopen, dat was het.

Welkom hier!

Prachtig. Mooi horloge, klassiek, leuke details, mooie wijzers.

Je kunt ook een field watch en een duikertje kopen. Tegelijkertijd, uiteraard. Een soort van dubbel cadeau. Want ja, één Aquaracer van 2250 ballen vertaalt zich naar een Hamilton Khaki field horloge en een Seiko SBDC111 Uemura duiker, met nog zo’n 650 Euro over die je in de pot kunt stoppen voor een Stowa Ikarus.

Ik weet niet in welk prijssegment je rommelt, maar die opdeling kan zowel naar boven als beneden bij worden geschaafd. :slight_smile:

Ik mis Amstelveen. 20 jaar is daar m’n kantoor geweest (10 jaar dat ik in NL woonde, en 10 jaar wanneer ik in NL was), maar nu hebben ze de hut verplaatst naar het immer zielloze, het ontegenzeggelijk kutte, het grijzedozen-achtige Papendorp. Daar zouden ze eens een bom op moeten gooien wanneer iedereen even weg is.

Amstelveen leuk, daarentegen. Hoe bevalt Sao Paolo?

1 like

Welkom en veel leesplezier!!!

Welkom, Frank.

Weze welgekomen :beers:!

Welkom hier bij HF !
ja dat slappe geouwehoer hoort erbij gezellig!

Welkom op dit onvolprezen horloge forum Frank, veel leesplezier :sunglasses:

1 like