Nog even voorstellen! Sebastiaan85

Hoi allemaal,

Ik ben Bas, 24 jaar oud. Ik ben een Brabander en hou ook echt van die gezelligheid: lekker Bourgondisch eten en drinken. Verder ben ik vers afgestudeerd in HBO-rechten en ik ben een beginnend horlogeliefhebber. Ik ben er eigenlijk geïnteresseerd in geraakt na het zien van diverse video’s van de Urban Gentry channel op YouTube. Vervolgens een boek over horloges gekocht en ik wil op korte termijn nog wat interessante boeken aanschaffen om meer over automatische uurwerken te leren.

Begonnen met een Fossil. Naar mate ik ouder werd, was het ook wel tijd om een ‘horloge voor volwassenen’ aan te schaffen.
Mijn eerste ‘Swiss Made’ was een Fromanteel Globetrotter. Ik heb daarna een Tissot Le Locle als eerste automaat gekocht. Ook heb ik nog een vintage Glycine en een Seiko SKX023.

Klein collectietje met nog geen hele bijzondere horloges, maar een leuk begin! Ik geniet absoluut van de horloges die ik heb. Mijn vriendin vindt het wel leuk, maar ik denk dat ze het niet leuk vindt als ik te veel koop! Mede omdat we als student natuurlijk nog niet echt wat te spenderen hebben.

Ik ben vaker op dit forum gaan neuzen voor leuke info en inspiratie. Het werd nu wel eens tijd om mijzelf ook eventjes voor te stellen!

Ik kan zeggen dat ik het heel leuk vind op dit forum!

40 likes

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom!!

1 like

Hoi Bas,

Welkom op HF

:+1:t2:

1 like

Hallo en welkom :wave:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom Bas

1 like

Welkom op ons mooie forum! Veel plezier erop.:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

2 likes

Welkom op HF, Bas!
En eh, pics or it didn’t happen!:wink:

2 likes

Rustig aan, er zijn belangrijkere zaken in het leven :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:. Alles op z’n tijd

2 likes

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Bas, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

image

1 like

Wees welkom Bas!:grin::+1:

1 like

Welkom op HF, klinkt goed jouw collectie, veel plezier hier!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, je hebt al mooie start voor een verzameling!

1 like

Gefeliciteerd! En nu? Waar wil jij je op richten?

Met zo’n horloge om de pols neemt iedere recruiter je aan. :wink:

1 like