Welkom, Bas en nog veel plezier op ons forum.
Welkom hier.
Well spotted, sir!
Wij hier in het Noorden eten graag alleen droog en beschimmeld brood met heumige brune bonen en een lekker gleske wetter. Dat doen we dan graag in de schuur, in de kou en het donker, terwijl een gure wind het land teistert, en wij verkleumen tot op het bot. Met mensen die we niet mogen, en in de diepste stilte.
Ga je gang.
Doe er dan direct even wat foto’s bij. Zeker die Glycine komen we hier niet dagelijks tegen.
Van harte welkom hier!
Hoi Guus,
Ik ben geïnteresseerd in met name arbeidsrecht of huurrecht. Hopelijk kan ik daar een leuke job in vinden. Maar andere rechtsgebieden sluit ik zeker niet uit! Ik ga komende week sollicitatiebrieven de deur uitdoen, maar ook even genieten van een vakantie!
Welkom, leuke collectie zo ver!
Welkom Bas! Al eens overwogen om door te stromen naar de uni? Dan heb je nog meer mogelijkheden.
Ja klopt, maar ik ben eerlijk gezegd geen goede studeerder. Ik ben blij dat ik aan het werk kan. Ik wil graag wat ervaring op doen en wellicht dan nog cursussen of evt deeltijd universiteit doen. Eerst even focussen op werkervaring ! Dat studeren ben ik eventjes zat
[/quote]
Met zo’n horloge om de pols neemt iedere recruiter je aan.
[/quote]
Moet ook niet te gek worden. Als je met een rolex aankomt, zie je der beter uit dan de baas Tissotje kan wel haha
Welkom op hf bas.
Beste Bas, welkom op HF!
Welkom Bas… en laat je niet, of juist wel, gek maken hiero
Gek ben ik al, dus komt wel goed!
Van harte welkom!
Welkom Bas! Gaaf die Glycine.
Lees lekker/schrijf lekker mee
Welkom hier! Mooie collectie!
Ja ben ik ook blij mee. Tof dingetje. Ooit nog een keer sparen voor een vintage airman! Die staat absoluut op mijn lijstje.
Grailwatch, wel snel zijn want die prijzen vliegen letterlijk omhoog!