Ik zal er toch even mee moeten wachten helaas
Ligt er natuurlijk aan of je de vintage wil of de re-edition.
Heb zelf een tijd lang gekeken naar de Re-edition aangezien die nog betaalbaar is voor erbij maar ik ben bang dat ik hem te weinig draag. Desalniettemin wel een hƩƩl fraai horloge en weer eens een andere flieger dan de zoveelste IWC
Die base 22 met lume dial vond ik ook heel bijzonder! Toch lijken die vintage mij wel toffer, ook wegens het verhaal erachter.
Mooie start met deze horloges Welkom
Ik wilde inderdaad wat verschillende soorten horloges. Nu wellicht nog een leuke flieger of chronograph!
Je bent op de juiste plek om je te oriƫnteren wat je echt leuk vindt, maar daar was je zelf inmiddels al vast wel achter gekomen. Ik adviseer je om hier veel te blijven kijken naar alles wat voorbij komt om zo te bepalen waar je voor wilt gaan.
Hou er rekening mee dat je smaak wel eens kan veranderen: dat kan financieel soms meer gevolgen hebben dan je vooraf had ingeschat.
Ik ga eerst nog genieten van de low range horloges. Vervolgens zullen de stappen naar de mid range en luxere horloges ongetwijfeld volgen!
Dat kan, maar dat hoeft niet. Doe vooral wat jou een goed gevoel geeft. Geniet van de reis!