Nog iets gekocht op de Rikketik zaterdag?

Bij Rob weer een Seiko gekocht. De tweede Seiko in korte tijd. Ik heb dit horloge op de foto nooit mooi gevonden, maar in het echt bleek ik meteen verloren. Zeer bijzondere wijzerplaat, prachtige wijzers en kast. Nu nog naar een beter bandje op zoek.

Toch maar een foto, maar op een foto is het onmogelijk te zien hoe mooi dit horloge is.

11 likes

Mooie aankoop, geniet ervan! Ben zelf niet aanwezig.

Hij is echt heel mooi, ik kom ook steeds in de verleiding, maar vind één dresser genoeg. :sunglasses:
Het is toch de Sarb 065 zoals Candide die ook heeft ?

Jazeker.

Aka de cocktail time. Erg mooi!

Mooie aanwinst.

Haha, kijk eens waar ik mijn hand op heb gelegd?
Was de laatste! Rob vertelde wel dat er nig vijf onderweg zijn. Dus mocht een zeker persoon spijt hebben dat hij eerder twijfelde :wink:


Ik vond het bandje ook wat jammer. Zou erg mooi bij lakschoenen passen, maar heb net mijn laatste paar op marktplaats tegen een schilderij geruild.
Gelukkig had ik nog een mooie struisvogel liggen.

7 likes

Kon het niet weerstaan om deze te laten liggen.
Tevens het bandje vervangen Door een op de rikketik gekochte Hirsch band. Lag in de bak uitzoeken voor 5 Euro.

10 likes

Voor mij zat er niks tussen vandaag helaas. Al heb ik voor een heel mooi zacht prijsje deze Meistersinger wannabe gekocht :blush:

Daarnaast nog even bij Hans van Florijn gestaan. Wat een mooie klokkies heeft die man. Daarvan ga ik er binnenkort 1 aanschaffen :smile:
Verder super veel vintage spul, dat is niet zo mijn ding…

Ohja en mn vriendin wilde een zakhorloge :blush:


@RobinH en @marijn gefeliciteerd met jullie prachtige Cocktail!

Nu even een fatsoenlijk bandje er op mikken. Mijn tip zou zijn een Hirsch Duke (maat M) of een Rios New Orleans (maat XS).

Of een milanaise natuurlijk… haha!

Succes met kiezen!

3 likes

:wink:

Twee aankopen, post ze later nog wel ff, helaas geen tijd voor fotootjes nu. En nog een tal bandjes. Ook weer een mooie Shell cordovan band. Die man van Sand-Uhr heeft deze op de beurs altijd extra aantrekkelijk geprijsd, en de kwaliteit is echt fantastisch!

Vind die struisvogel van @RobinH wel erg mooi matchen!

1 like

Ja zeker. Bedoelde ook meer ter vervanging van het meegeleverde glossy Seiko bandje :wink:

Top combi :+1:

Dit was mijn eerste keer Rikketik, wat een overdaad horloges, het zou me niks verbazen als er 500+ Omega’s te koop lagen. Het is in ieder geval een aparte gewaarwording, veel internationale verkopers en klanten (in tijden niet zoveel Duits gepraat). Leuk om een keer meegemaakt te hebben.

Ik wou bij iemand het Breitling boek van Benno Richter kopen, hij vroeg 75 euro, ik liet hem de nieuwprijs van 49 euro zien bij Bol.com, oh in dat geval 65… :astonished:

Om 12:00 stond er volgens mij niemand en er lag ook geen HF bordje of ik moet dat echt over het hoofd hebben gezien, of iedereen stond van een afstandje naar dezelfde tafels te kijken…

Ik heb wel Rich (@Capice) en Hans (@hhe) nog even gesproken, maar die waren dan ook niet te missen.

1 like

Nope. Chillen in het zonnetje met een mooie blondine.

1 like

Is ze hard weggerend? Ik zie haar niet meer op de foto. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Ik moet ook wat meer op het forum lezen, ik had me bedacht morgen (grr) te komen…
Volgende keer toch maar op de datum letten en er niet van uit gaan dat het een zondag is…

Ja, uit het oog verloren toen ik met de microverstelling op mijn Seiko Monster aan het pielen was.