Nog iets gekocht op de Rikketik zaterdag?

Gevonden! :thumbsup:

10 likes

Ik dacht ook meteen, waar is die labrador? :stuck_out_tongue:

Whahaha!

@ de grote hoeveelheid Omega-horloges: Oei, dan moet ik toch maar een keer kijken. Zaten er mooie tussen en hoe waren ze geprijsd?

Topper, heb er ook een. :smiley:

Qua Omega horloges lag er inderdaad een hele hoop. Maar ik heb zeker ā€¦ tig fakes gezien. Deze waren duidelijk niet echt. Je moet dus goed uitkijken daar, want er zullen ook zeker zeer goede fakes tussen liggen. En dan ben ik niet kenner genoeg om ze er tussenuit te halen.

2 likes

Ik ook ja. Ook tussen al die Omegaā€™s zag ik (vintage) modellen die duidelijk niet echt konden zijn. Er zullen dus ook wel betere fakes gelegen hebben. Ik koop daar echt alleen van mensen die ik ken. Ik zie daar mensen cash duizenden euroā€™s neertellen. Ik zou het niet durven.

Voor een Friese staander :smiley:

Ik kwam rond half 11 binnenā€¦ en op de eerste tafel die ik bekeek, lag een mooi tappenpolijstbankjeā€¦ 65,-ā€¦ niet gekā€¦ maarā€¦ dan denk ik altijdā€¦ ik kijk even verderā€¦ als er dingen zijn die ik harder nodig hebā€¦ of als ik em ergens anders goedkoper aantrefā€¦ :smile:

toen ik ongeveer Ā¾ van de hal had bekekenā€¦ trof ik dezeā€¦ 50,- GOEDKOPERā€¦ ofwelā€¦ voor 15,- kon ik em meenemenā€¦ Okā€¦ het kistje is kaduukā€¦ boeieā€¦ ik heb een CNC machineā€¦ maak wel een keer een nieuweā€¦
't is er een van Richard Flumeā€¦ geen rommel dusā€¦ of ik em op korte termijn ga gebruiken?.. waarschijnlijk nietā€¦ of ik em ooit ga gebruiken?.. zeker weten!.. :)ā€¦ hebben is hebbenā€¦ en voor die prijsā€¦ laat ik em sowieso niet liggenā€¦ :smile:

4 likes

Mooi bankje, veel plezier ermee.

Komt vanzelf een keerā€¦ Ik kocht ooit een Triebniet voor een gunstig prijsjeā€¦ compleet met een bijna complete set ponsenā€¦ voor 125,-ā€¦ voor "als ik em een keer nodig ga hebbenā€¦ "ā€¦ zes weken daarna heb ik de naafjes van de P1lot One ermee zitten klinkenā€¦ :slight_smile:

Ja! Die struisvogel is inderdaad erg mooi hier op. Goed dat je mijn Seiko-band niet genomen hebt :wink:. Schitterende klok hoor, ik denk er ernstig over na.
Proficiat!

Dick

1 like

Proficiat allen!

Fotoā€™s komen nog es, maar heb mā€™n Monster mod bij Rob opgehaald. Jammer dat ik de Cocktail time niet had kunnen zien, maar die waren dus in no time weg.
Ook een stootkussen voor mā€™n skx007 meegenomen.
En nog een WW2 Record horloge en 2 natoā€™s gescoord.

Zoals ik n mā€™n andere post schreef, vreesde ik niet op tijd aan te kunnen komen met het bordje. Blijkbaar niemand anders meegenomen.

3 aankopen bij Rob gedaan, ben weer ff happyā€¦

SNZJ55
SRP537
SNL067

Viel me op dat er inderdaad veel buitenlandse standhouders waren, mooie items gezien maar verder niks gekocht.

@marijn @RobinH: Nee he!? Niet nog meer van die Cocktail Times! :wink:

Mooi, man! Gefeliciteerd!

2 likes

@Thijs_Kremers: Daā€™s een mooie Tissot! Gefeliciteerd!

1 like

Gisteren mijn nichtje de hele dag geholpen met verhuizen. Effe tussendoor weggeglipt. Toen ik aankwam zag het er zo uit:

Alleen Rob was er nog

De lichten gingen bijna uit

Gelukkig was daar een oplossing voor

Mijn nieuwe Tuna SBBN007 ā€¦ maak kennis!

13 likes

Dat is nu precies de reden waarom ik al een tijd niet meer geweest ben. Ook als je de organisatie op de hoogte brengt doen ze er niks aan. Ik wil daar veilig kunnen kopen en dat kan dus niet als je er niet genoeg verstand van hebt. Heel erg jammer.

1 like

Pic van de blondine dan? :smile: