Ik heb er spijt van dat ik niet direct een Florijn gekocht heb… had de centen niet bij en meer dan 50euro pinnen was niet mogelijk. Dat had eigenlijk wel wat duidelijker aangegeven moeten staan…
Prachtige review! Beschrijft mijn ervaring (als je wat specifieke modellen verandert en de metalen band omwisselt voor een arterieklem) voor 100%. Bedankt voor het verwoorden van mijn observaties en gevoelens 
Rob pakte dat slimmer aan dan veel verkopers, met z’n eigen pinautomaat.
En inderdaad, ze waten prachtig. Veel mooier in het eggie dan op een plaatje.
Er waren inderdaad wel meer verkopers met een eigen pinautomaat, ben alleen even vluchtig langs Rob gelopen. Geen Seiko voor mij deze week 
Ik had 't 2 rikketiks geleden… niet meer dan nog maar een paar tientjes op zak… en een komplete Triebniet voor 125,-… even een broodje gehaald, en bij die koffiecorner meteen wat extra gepind… was geen probleem… ging dus met een volle maag, en een mooie Helios Triebniet tevreden naar huis… 
Stond naast iemand die hetzelfde horloge had gekocht. Erg fraaie blauwe gloed heeft ie ![]()
Hou jij je maar bij horloges Candide! Dat je geen smaak had wisten we, maar wellicht dat je haar kan (in)ruilen voor 4 blondines van 18 ergens op de horlogemarkt hier. 
Geweldig mooie dial die Seiko 5 en de Nato in kleur top combi! Mooi cadeau hoor.
Als de politie je had aangehouden met deze koffer had je direct het gevang in gemoeten. Dubbelloops jachtgeweer… Verboden wapenbezit 3 maandjes brommen! 
Voor jou zouden ze een PC al op de verboden wapen lijst moeten zetten denk ik?. 
Wat is er mis met Erika T. goedbeterbest?
Hartstikke toffe vrouw I.M.H.O., daar kun je nog mee lachen ook. Voordat je zo n 18 jarige huppeltut hebt ingewerkt…