Waarschijnlijk nog minimum 2920 keer, maar heb me laten verleiden…
Bij aankoop van mijn Rolex OP 39mm 2 weken geleden had ik een dikke Rolex catalogus meegekregen van de lokale AD.
Waar ik altijd zei, dat hoewel ik duiker ben, een duikhorloge niets voor mij zou zijn, ben ik echt wel verliefd geworden op de Hulk en de Pepsi door elke avond de catalogus door te lezen. Dat kan ik, want het zijn plaatjes
Dacht dat mijn volgende Rolex misschien een DJ zou zijn, maar ik hoop toch stiekem op een Hulk of Pepsi.
De meegekregen catalogus was Franstalig, dus ik vandaag even terug bij de AD binnen voor een Engelstalige versie, dan begrijp ik het beter wat de plaatjes willen zeggen …
En dan het onverwachte, niet de bedoeling, maar mijn vrouw zei dat ik het gewoon moest doen, heb ik me ingeschreven op de lijst voor een Hulk of Pepsi.
Kent iemand het telefoonnummer van Doc of Marty? Dan kan hij voor mij ook even gaan kijken…
Tja… nu kom je toch een beetje naïef over hoor. Alsof je zegt: ik heb de stap genomen!!! Ik heb toch maar een staatslot gekocht. Kan ff duren, maar die miljoenen ga ik winnen!!
… Goeden dag is mijn Rolex er al …goedendag is mijn Rolex er al …goedendag is mijn Rolex er al…goedendag is …En nâh heil snel opschiete met die pluris Raulex ,ik ben ut nâh zat
Wat is waarde, feitelijk is het omgekeerd, de waarde is gewoon €8000 alleen zijn sommigen bereid om bijna het dubbele te betalen. Wat iets waard is blijft heel relatief.