Nog meer Seiko 2021 modellen

:rofl:

1 like

Weer even bij Juwelier Kremer Emmen wat nieuwe Seiko’s gepast.

15 likes

Bijzondere wijzerplaat.
Jammer dat de SPB259J1 38mm is.

16 likes

Ik vind dit serieus een leuk horloge lijkt klein maar l2l toch behoorlijk denk ik?

6 likes

Ik word helemaal knetter van die Seiko overkill

Ben er klaar mee

2 likes

Dat houdt mij ook tegen.
En specs/prijs zijn wat uit verhouding.

1 like

Hoeveel mag die gaan kosten of is dat nog niet bekend?

1 like

srpg07j1 blijf ik prachtig vinden.

10 likes

Alleen is 5ATM/50 meter waterbestendig wat karig, ik had minimaal 10ATM/100 meter verwacht.

3 likes

Klopt. Draagt daardoor iets groter dan 38.5mm doet denken.

2 likes

Vind die laatste erg leuk!

1 like

Ik vind de SPB245J1 erg tof. Maat is goed voor mijn pols met zijn 38mm, maar de dikte (13mm!) en de zichtbodem (waarom op een toolwatch Seiko?!?) houden me tegen.

En dat terwijl Olfert een mega aanbieding heeft nu (€550,-).

3 likes

Had deze ook gepast. Erg mooi, maar de dikte vond ik ook too much voor mijn pols.

2 likes

Misschien maar voor de originele reissue gaan dan, de SJE085. Maarja, 5x zo duur :sweat_smile:

7 likes

680 euro

2 likes

Aziatische limited edition SRPH43K1. Verkoop vanaf december.

Bron

12 likes

Ik denk dat ze heel veel moeite gaan hebben deze aan de man te krijgen. Misschien later voor leuke prijsjes op te pikken. :ok_hand:

1 like

Ik vind hem wel heel tof. Als er Alpinist op de plaat had gestaan zoals op het origineel dan had ik hem overwogen. Hij is nu voor €2350,- verkrijgbaar, er mag nog wel een duizendje vanaf :crazy_face::rofl:

1 like

Ik vind de cocktail editie mooier , behalve dan bij de alpinist alleen jammer dat die dan maar 38mm? Is ik heb brede polsen dus bij mij zou die niet staan

1 like

Ja, echt heel mooi! Een veelzijdige topper denk ik!

4 likes