Je doet jouw avatar helemaal recht mee met zo’n opmerking.
Daarnaast vind ik hem niet onder de professionele lineup passen. Het is voor mij gewoon een causal dresser.
Jazeker!
Heb momenteel geen horloge met een groene wijzerplaat in de box deze zou een mooie aanvulling zijn.
Maar daar zijn ze helaas het woordje ‘Alpinist’ op de wijzerplaat vergeten. Echt de misser van de eeuw.
Unboxing van de nieuwe solar chronograaf (SSC 813) https://youtu.be/gbBtE9S12rs
Mecaquartz, iets onder de 40 mm, ik vind m gaaf!
Prettig formaat inderdaad. Ben benieuwd naar de zandkleurige variant.
Ah nog beter! Maar s n keer passen bij de lokale dealer binnenkort. Dikte van de case incl glaasje (saffier??) lijkt nog net ok.
Jammer dat deze maar tot 5 atm. is .
als het goed is wel.
Ik ben wel benieuwd naar de horloges en hoe ze zijn. Maar ik ga er geen kopen.
Serieus leuke grab and go in de juiste afmetingen ,saffier en lugholes Die zou ik wel eens willen proberen .
In de basis inderdaad helemaal niks mis mee maar wat mij betreft veel te grote pushers.
Idd. Volkomen buiten proporties.
En weer 15,1mm dik.
Dan al helemaal een no go idd. Voor mijn polsjes that is . Hoewel een horloge er eigenlijk nooit beter op wordt imo.
Het maakt eigenlijk niks uit. Ze worden op elke pols topzwaar, die hoge kasten. Ik heb me er al lang bij neer gelegd dat er voor mij eigenlijk maar twee chronograaf-routes zijn:
- Een handwinder, want rond 13mm dik te krijgen voor minder dan 2000 Euro
- Een Zenith, want 12,5mm dik
De derde optie is een Rolex Daytona, want verder ontwikkeld op de Zenith basis en dus ook 12,5mm dik, maar die vind ik dan weer graflelijk, want schroefpushers, conservatieve kleurstellingen en teveel bling.
Kortom:
- Farer handwinders
- Hanhart 417ES
- Zenith El Primero of de Safari editie
Verder is het voor mij geen doen en dragen, die spullen, ook niet met een gewone normale pols.
Heel fraai gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze NA