Nog meer Seiko 2021 modellen

Best netjes, ook met solid end links en fatsoenlijke band met sluiting👌🏻

Pff, bij Bouwman wel aan de prijs met €680 voor een Solar uurwerkje.

1 like

Maar dan heb je wel een echte Seitona :wink:

1 like

Daar is niets te klein aan :innocent::ok_hand:t3:

8 likes

Nieuwe Thailand monster LE:

Dit zou de kast kunnen zijn van de nieuwe mm200 black edition '22

6 likes

Ik ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. De mm200 draagt veel kleiner dan die is en voelt aan als een 40mm. Dat komt doordat het gepolijste gedeelte van de cushion case bijna wegvalt. Dat effect heb je niet op een volledige zwarte case. Zal het dan als een echte 42mm dragen?
Tintje oranje op de bezel insert… I like it! Ben benieuwd wat voor een oranje accenten er nog meer komen.

2 likes

Grote kans dat het qua kleur gaat lijken op de black editions van o.a. de Sumo:

2 likes

Dat zou niet heel erg zijn hihi, maar daar ga ik niet aan beginnen. Dan krijgt het zo’n Pokémon effect: Gonna catch them all.

Ik bedoel dan wil ik ook de Samurai, de Monster, de Sumo, etc hahaha

1 like

De zwarte MM300 SLA035 was er vorig jaar al.

2 likes

Is een topper :+1: zeker wat afmetingen betreft .

12 likes

Ik kwam dit tegen in een FB groep. De nieuwe special editions…. Voor dat land aan de andere kant van de plas, USA.

Wij hebben er dus niet veel aan, maar toch leuk om even te delen.

Die rechts boven is wel heel gaaf.

4 likes

Hoezo niet? Dankzij sites als eBay en Chrono24 zijn dit soort geo-beperkte modellen toch gewoon te verkrijgen?

2 likes

Daar ben ik ook bang voor… Dure hobby. :cold_sweat: De zwarte MM200 lijkt me ook wel interessant.

2 likes

:kissing_smiling_eyes: :notes: gecorrigeerd :relaxed:

2 likes

Wat ik er van vind? Ik vind het niks en ik wil best graag een Seiko mooi vinden maar dat lukt niet. Best jammer want ik heb niets tegen het merk en heb er zat gehad.

2 likes

Ik vind die linkse wel wat…

2 likes

Dat is niet erg toch? Nu schop ik misschien heel veel mensen tegen de schenen, maar ik heb eigenlijk heel erg weinig met Rolex :see_no_evil:
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders zou iedereen met hetzelfde horloge rondlopen… dat is ook maar zo saai.

2 likes

CW for the win

2 likes

Had iemand deze al gepost? Model niet echt mijn smaak, maar wel een interessant nieuw uurwerk - zonder datum!

6 likes

Nieuwe Willard. SPB288.

Edit: nu heet hij weer Willard. Daarvoor Uemura. Seiko twijfelt.

10 likes

Mooi dat goudkleurige met blauw, maar nog steeds dat misplaatste stukje lume. Echt waardeloos.

3 likes