Nog meer Seiko 2021 modellen

SPB289 UK exclusive mystic forest '59 Alpinist.

13 likes

Als ik inzoom doet 'ie me denken aan een Seiko Matrix :slight_smile:

1 like

Op de achterkant staat een :rabbit: gegraveerd. :grinning:

1 like

Seiko The Matrix aka Flappie
:stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben bang dat we er aan moeten wennen, gezien het bij de nieuw ISO certificering hoort. Ik vind het in ieder geval beter dan een datumvenster tussen 4 en 5 uur. Daar ben ik echt allergisch voor hahahha.

1 like

Dat ze aan de iso willen voldoen is prima, ze kunnen het wel bij andere duikers met lume op 3, maar nu in de huidige serie is er niemand daar die de moeite neemt iets fatsoenlijks te verzinnen.
Want de lume in de minutenring proppen lijkt gewoon een luie praktische keuze, zodat ze het ontwerp niet drastisch aan hoeven te passen.

Doe het dan zo

6 likes

Dat is inderdaad prima. Die linker is trouwens erg leuk!

2 likes

Ja hoe heet die linker…type?

1 like

Dat is de SHC041, maar wel met een bezelmod. Het origineel ziet er als onderstaand uit.

1 like

Buiten het feit dat het stukje lume daar niet hoort is de uitlijning ook niet best op die foto! Van mij mogen ze weer iets beter kijken naar het origineel ipv dit.

2 likes

Niet mis hoor.

15 likes

Nieuwe aanschaf!

30 likes

Gaaf gedaan! Net zoals de SKX717, mid je die met een zwarte bezel, dan ziet het er veel beter uit.
Echter met een steel bezel heeft die ook wel een heerlijke retro look.

1 like

Gaaf! Zit er ook met een schuin oog naar te kijken. Nog niet uit welke kleur het dan zou moeten worden, op de zwarte dial na vind ik ze allemaal erg geslaagd. Geniet ervan!

3 likes

Nog meer alpinist varianten :no_mouth:

5 likes

Ik ben wel liefhebber van structuur op de wijzerplaat, maar verticale streepjes trek ik niet zo.

2 likes

Dit zou de snr051 in het echt moeten zijn.

8 likes

+1, hetzelfde met de nieuwe Mystic forest UK uitgave. Verticale brushing kan wel mooi zijn (bijvoorbeeld bij de srq029).

1 like

Dan zie ik toch liever deze :smiley:
Zit iets meer kleur in.

9 likes

Ben ik met je eens. De nieuwe LX lijkt me erg flets…

In ander nieuws: hier is de 2021 catalogus.

2 likes