Nog meer Seiko 2021 modellen

Geen idee of deze al gepost waren, maar kwam dit net tegen:

5 likes

7 likes

16 likes

Jammer dat het model zo’n kleine diameter heeft: 34mm :mag:

2 likes

Ja inderdaad. Het model is sowieso niet echt mijn ding; ik houd niet zo van die asymmetrische wijzerplaat. Ik heb alleen dat ze wat meer modellen gaan uitbrengen met het no-date uurwerk!

1 like

Seiko introduces its second Philippine Limited edition SRPH38K1.

The Second Philippine Limited edition SRPH38K1 has a diameter of 45mm, thickness of 13.2mm, and length of 47.7mm. It comes with A Special Box with engraving of limited edition numbers and “PHILIPPINE LIMITED EDITION”. Limited Production of 1000 pcs only.

5 likes

komt vd week in het blauwe gedeelte, dus als er liefhebbers zijn hoor ik het graag!

1x gedragen, 4 weekjes oud.

1 like

Dat is snel. Toch niet wat je ervan verwacht had?

1 like

juist wel, nog mooier dan verwacht alleen heb mijn sinnen gezet op nog een sinn :smiley:

1 like

Juwelier Kremer Emmen heeft deze en de blauwe liggen.

1 like

Oh in het rood al! Gaaf! Toch sla ik over. Ik heb de Marine Master gepast, maar hij is echt heel erg groot en hoog op mijn pols. Die werd van mijn lijstje geschrapt en de volgende op de lijst was een Divers 65. Die is zojuist binnen.

1 like

Nog 3 kleuren van mijn (momenteel) favo Seiko’s

7 likes

SLA055

7 likes

SLA055 en 057.
Limited Editions

7 likes

Dat datumvenster maakt mijn OCD helemaal gek.

7 likes

En de prijs van 4600 euro niet?

5 likes

Ik had de prijzen er niet bij gezocht, maar holy sh… :dizzy_face:

2 likes

Idd die prijs :grinning_face_with_smiling_eyes: volgens mij zijn ze vergeten het woordje Grand voor Seiko te zetten :upside_down_face:

4 likes

Wel heel benieuwd hoe ze dat kunnen verantwoorden tov de mm300 die de helft kost(te). Het wordt echt te gek.

4 likes

Waar zit die prijs dan in? Ziet er, met alle respect, uit als een gewone Seiko Prospex, van 900 tot 1.200 euro.

2 likes