Nog meer Seiko limited!

Ik kwam zojuist nog meer nieuwe Seiko modellen tegen. Het lijkt een beetje alsof ze waren vergeten om deze met de andere set te ‘releasen’.

Ik vind de blauwe seconde wijzer minder geslaagd op de SLA. De Willard vind ik wel mooi met deze kleuren. Wat vinden jullie?

8 likes

Nóg meer SLA017 herkauwers? Jammer. Wat zijn ze aan het doen? :joy: :sob: Met deze release maken ze de SLA037 nog belachelijker

1 like

Seiko Slamaster.

Die blauwe Willard is erg mooi! :100:
Nu we toch bezig zijn… zou er ooit een remake komen van de SKX? Of is dat te vroeg? :grin:

3 likes

Ook mooi, beetje afhankelijk van de prijs natuurlijk…

1 like

Ga er maar vanuit dat ze dezelfde prijs (of hoger) is dan wat er nu al te koop is van deze modellen.

Die willard zit volgens mij rond de 1300. Die andere is 5k geloof ik. Allemaal wel weer aan de prijzige kant inderdaad.

Fixed it :sunglasses:

Die sla043 is leuk… 4500 nog wat euro afgaande op prijs die ik zag in nZ dollars

Tja. Die Willard vind ik iets meer middle of the road geworden in deze kleur. De groene vond ik bijzonderder.

De extra SLA vind ik eerder gezegd nergens voor nodig. Als ze dit model mee op keer opnieuw in een LE gaan uitbrengen kunnen ze hem net zo goed normaal gaan produceren.
Wat niet wegneemt dat deze er op de renders weer fantastisch uitziet. :ok_hand:

1 like

Nog een zwikje tyfusdure limiteds die niet significant meer te bieden hebben dan de standaard SPB14x en SPB15x.

Man man man man man. Waar komt die ongelimiteerde stroom limiteds toch vandaan? Ik blijf een tyfushekel aan limiteds hebben. En ja, ik weet dat ik een limited presage in de doos heb liggen.

Excuses voor de krachttermen. Ben het dan ook van harte eens met @flowert. Maak die dingen dan gewoon in een productie versie als premium. Of kies in ieder geval een samenhangende route. Pffff.
:slight_smile:

Yup. Bevoorrading is wel een dingetje, m’n juwelier zit al drie weken te wachten.

2 likes

Jij hebt vast veel Omega in je collectie dan :wink:

On topic:
Yes! Weer een limited edition die iedereen vergeet! Ik zou ze allebei natuurlijk lekker dragen, maar of voor deze twee modellen meer dan 800 zou uitgeven?

Achja, Seiko verdient eraan toch? Hebben ze weer centjes om iets anders leuks te bouwen wat wel normaal geprijsd is.

2 likes

Dit is zelfs de 2e blauwe limited SLA dit jaar :sob: :joy:

2 likes

Ja, behoorlijk suf natuurlijk dat ze met nog een SLA komen, alleen deze keer een andere seconde wijzer en dan maar weer limited edition. Voor degenen die een van de vorige SLA hebben gekocht is het natuurlijk allemaal erg suf!

De kleur van de wijzerplaat is wel echt anders dan die van de sla037 als ik het goed zie.

Maar goed, dan nog, ik snap hem ook niet helemaal en vind de beide nieuwe limiteds minder mooi dan de vorige/reguliere. Die groene Willard is echt heel mooi van kleur…

Ik vind ze overigens niks toevoegen bovenop mijn SPB149J1, daar kan op het moment echt niks tegenop.

1 like

Ik hoop echt dat ze eens een waardige opvolger gaan lanceren voor de SKX. Als de SKX een saffier en ge-upgrade movement zou hebben zouden we er al zijn vind ik.

Want zeg eerlijk? Wat voor alternatief van Seiko is er?

Turtle; te groot en zwaar
Mini-Turtle; mhwa…
MM200; te groot
Seiko 5; mode-horloge
SPB149; komt nog het dichts in de buurt, behalve dat die 4 keer zo duur is dan een SKX. :rofl:

1 like

Wat is er mis met de mini turtle? Ik vind m hartstikke tof. De (meeste) Seiko 5jes zijn echt geen mode horloges hoor. Een modehorloge is van blik, zit een Chinese quartz van 1 euro in en is na een jaar stuk.

1 like

spb077 wellicht nog het dichtste in de buurt

2 likes

Amen.

Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe mm200 (spb185 en spb187). Glas met facet randje, de brushed/polished wijzers, en geen chapterring.

2 likes

Wachten op de spb185… of 187.

Dus :joy:

3 likes

Bij deze is het alleen zo jammer dat hij zo groot is :frowning: