Nog meer Seiko limited!

Even door sparen dan :joy:

1 like

Bedankt! Ik ben een beetje op zoek naar de ‘saaie’ zwarte ;).

1 like

Oh je hebt ze beide joh. :joy: Wow schitterend! Dan heb je echt het beste van twee werelden. :clap: Mijn grail voor ooit.

Eerlijk gezegd is de mm300 mooier, hij doet niet onder voor een sub, Rolex is ook veel de naam, maar als je dat even buiten beschouwing laat is de mm300 de winnaar
:smile:

1 like

Wow, en nog eentje. Dit maal lijkt het een directe kopie can de sla017 :open_mouth:

1 like

Gekkenwerk :rofl:

Arme SLA017 eigenaren

Deze heeft een zwarte plaat en geen sunburst.

Oh ja, compleet anders! :upside_down_face:

Geen directe kopie. :wink:

Maar het uitmelken van de 62mas reissues maakt het ook allemaal minder leuk. Ook de SLA017.

Te kort door de bocht. Seiko 5 is al sinds de jaren zestig garant voor een horloge wat een tikkie kan hebben, redelijk waterdicht is, voor een vriendelijk budget te krijgen is en waar je 20 jaar mee kan doen. De 5KX tikt al die eigenschappen gewoon netjes af.

Be that way. Ik heb m’n twee SKXen verkocht, en deze niet. :+1: Niks tegen de SKX, integendeel. Maar de Mini Turtle is comfortabeler van vorm en zeker zo flexibel qua banden.

1 like

Oh… Dan nog even dit.

Totaal andere prijs. Maar man, wat is die het waard.

4 likes

Ik begrijp dat alleen het uurwerk zich nog op de lange termijn moet bewijzen. Ik weet niet of ik die gok wil nemen voor die prijs. Maar het is een pracht van een ontwerp. Da’s zeker.

Heb je dit al gelezen @frenk? Er is weer wat nieuws over de SPB187 en /185. Niet verifieerbaar natuurlijk.:male_detective: Maar er komt dus iets bij, de SPB207.

1 like

Kijk!

Geen idee hoe betrouwbaar, maar ik word er nu even vrolijk van. December is niet ver weg :joy:. Benieuwd of groen ook groene bezel heeft… voorlopig kijk ik uit naar de 185.

Dank voor je update, ik hoor ze graag.

1 like

Sorry ik kon het niet laten toen ik deze voorbij zag komen in mijn mail. :rofl:
:wink:

1 like

Ja oke, maar deze gedrochten mogen lekker met Invicta in een hoekje worden gepleurd en er dan met een vlammenwerper tekeergaan en de resten begraven in een mijnenveld.

2 likes

En het zal lang branden… want er zijn er nog veel, véééél meer! :rofl:

1 like

Wut, heeft daar een clown overheen gekotst?
Wat een draken.

Ja vind ik ook… jammer dat de tijd voorbij is dat Seiko respect had voor de SKX als volwaardige duiker. :diving_mask:

2 likes

Je doet jouw avatar wel eer aan met deze uitspraken.

Maar je hebt helemaal gelijk. Spuuglelijk zijn ze.

3 likes