Het is misschien ook tijd voor een HF app. Ik zit vrijwel altijd op m’n mobiel als ik HF bekijk. Ook alle advertenties plaats ik via m’n mobiel. Om de 10 minuten moet ik alweer opnieuw inloggen.
Ik zeg tijd voor een HF app!
Het is misschien ook tijd voor een HF app. Ik zit vrijwel altijd op m’n mobiel als ik HF bekijk. Ook alle advertenties plaats ik via m’n mobiel. Om de 10 minuten moet ik alweer opnieuw inloggen.
Ik zeg tijd voor een HF app!
Heb ik geen last van.
Verder is de site ‘adaptive’ dus geen behoefte aan een app.
Moet alweer opnieuw inloggen om te kunnen reageren. Dat jij er geen last van hebt betekend niet dat anderen er geen last van kunnen hebben. Wellicht is een vakje met ‘wachtwoord onthouden’ een optie.
Het probleem hoeft helemaal niet aan HF te liggen, maar kan bijvoorbeeld ook aan de instellingen van Safari bij jou liggen. Daarom kan het relevant zijn om te weten of anderen er juist geen last van hebben.
Maar goed, even wachten tot @Henrik met een reactie komt op dit topic.
Ik heb dit alleen op mijn iphone, niet op andere apparaten. Ik vermoed daarom dat het aan een instelling ligt, wel of niet aan te passen.
Zonet weer, 5 minuten Bad gateway. Op Chrome via KPN
Ook vaak last van bad gateway op mobiel…
Dat.
Zouden we instellingen kunnen vergelijken. Ik heb namelijk op de iPhone geen probleem. Ik weet alleen niet welke instellingen invloed zouden kunnen uitoefenen.
Weet je wat, ik verander de instelling.
Hier (win7 met Firefox / Ipad met IOS 9 / Win10 met Firefox) geen snelheidsproblemen. Wel laatst voor het eerst een bad gateway gehad. Duurde één minuut.
Bij mij is dit probleem ook onbekend. Werk ook van de IPhone. Wellicht toch iets met de instellingen.
De rest van de meldingen heb ik wel. Gateaway en blijven laden. Ook dat als ik een onderwerp wil openen deze niet open gaat. Klik ik op een ander onderwerp gaat deze wel open. Ga ik terug met de pijltjes onderin, opent hij het eerst aangeklikte onderwerp.
Bij mij is dit probleem ook onbekend. Werk ook van de IPhone. Wellicht toch iets met de instellingen.
De rest van de meldingen heb ik wel. Gateaway en blijven laden. Ook dat als ik een onderwerp wil openen deze niet open gaat. Klik ik op een ander onderwerp gaat deze wel open. Ga ik terug met de pijltjes onderin, opent hij het eerst aangeklikte onderwerp.
Draaiend cirkels en bad gateway, vaak de laatste tijd.
Ik gebruik ipad air 2.
Hoe kan het dat ik helemaal geen probleem heb met de website?..Ah ik weet het…gewoon een goede pc bouwen en een stabiele win7 premium erop en je hebt nergens last van…Windows8 / windows10?..troep…weg ermee!
Bij mij eveneens ook regelmatig Bad Gateway. iPad en iPhone met het laatste iOS erop. Ook op de desktop versie gebeurt dit dus zal niet iets met apparaten te maken hebben.
Jammer, mijn ipad draait geen windows 7 pruimejam
As we speak, screenshots gemaakt maar willen niet uploaden.