Zo dan
Tja…dat hebbie met die aaipet’s he…je zit vast aan de voorgekauwde troep die Apple vond dat je dat most gebruiken.
Dat heb ik ook met Android op mijn Galaxy tab…waardeloos spul.
op de Galaxy zie ik dat ook geregeld en vaak helpt de pagina refreshen niet.
Klopt, bij mij ook niet.
Blijft mobiel soms helemaal blanco en alleen opnieuw opstarten helpt dan. Geen enkele andere website met soortgelijk probleem.
bij mij ook het eindeloos draaiende cirkeltje en/of bad gateway.
serieus op al mn apparaten.
Windows mobile 10
Android 5.1
Windows 10 laptop en zelfbouw pc
En of ik nu bekabeld, wifi of 4g doe maakt ook geen verschil.
Dus ik weet vrijwel zeker dat aan serverkant ligt, het komt niet vaak voor maar toch wel storend.
Hier ook hetzelfde probleem met langzaam of helemaal niet laden.
Dit gebeurt zowel op android als op apple.
Normaal zjn de mods er als de kippen bij als er wat te modereren valt maar nu blijft het verdacht stil in het kamp der alwetende.
Ja hier ook het probleem.
Maar ik ben er ondertussen aan gewend
Heb hier W10 met Chrome
Grt.
Bij mij W7 en iIE11
Helaas ben ik ook maar gebruiker en weet ik niets van computers.
Ik zie ook weleens “bad gateway” maar dat is dan maar kort
Onderschat ook niet de issues bij haperende wifi, reboot je modem anders eens…
Op ipad 3 vaak traag laden, bad gateway en regelmatig bij reageren op topic dat niet in de reactie is te zien op wie ik reageer, quoten dat niet goed werkt.
Wat bij mij soelaas biedt in snelheid, is als ik met mijn eigen wifi router verbind in plaats van met de Ziggo router (terwijl mijn router àchter de Ziggo router hangt; beetje vreemd, maar is wel het geval. Kennelijk werkt de wifi van mijn router beter dan die van Ziggo).
Op desktop zelden problemen (Windows7).
Ik heb het probleem onder windows en apple, onder android en ios, en thuis en op mijn werk. Zal niet echt aan de instellingen liggen denk ik, maar aan het forum zelf. De server waarop deze werkt.
kep er ook regelmatig last van, zowel op Tab3 i.c.m. Android als op zeer snelle laptop met W10 i.c.m. MS Egde
wat ook irritant vind is dat de forumsofware automatisch naar “mobiele weergave” gaat voorheen kon je nog PC modus kiezen, vreemd genoeg deed mijn tab3 het beter in die modus. Hoe dan ook, Bad Gateway meldingen duiden doorgaans op problemen met communicatie tussen webservers/host. m.a.w. file vorming op het net
Heren, mah het weer on-topic? Voor technisch geneuzel a.u.b. naar het Ouwewijvenforum.nl, hier uitsluitend horloges!
Na een hele bende berichten dat HF niet zou werken…
Bij mij draait het prima! Nooit problemen (W10 + Firefox)
Daarentegen op m’n iPhone… zo traag als dikke str*nt met de wind tegen, tegen de muur omhoog.
Hier ook vrijwel geen problemen zowel op pc als mobiel. Een enkele keer dat een pagina niet laad.
Als we nou afspreken dat jullie 's-avonds andere sites bezoeken, is HF voor mij lekker snel?
Hier ook met enige regelmaat dezelfde meldingen.
Andere sites geven op hetzelfde moment geen problemen.
Wat vervelend !
Voor mij zeer weinig tot geen problemen op zowel PC (win10 + Firefox) als telefoon (Huawei Nexus 6P + Chrome dev).